۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۴۹۸۳۷۸
حداد عادل:

آقای قالیباف یک ایثارگر و راهگشا است

نائب رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آقای قالیباف با انصراف خود به نفع آقای رئیسی نشان داد که در میدان سیاست نیز همچون میدان جنگ یک ایثارگر و راهگشاست.
حداد عادل

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، غلامعلی حدادعادل نائب رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی طی پیامی در صفحه شخصی توییتر خود نسبت به اعلام حمایت محمدباقر قالیباف به نفع حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

وی نوشت: آقای قالیباف با انصراف خود به نفع آقای رئیسی نشان داد که در میدان سیاست نیز همچون میدان جنگ یک ایثارگر و راهگشاست.

وی که با پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی گفت‌وگو کرده است، افزود: اکنون از همه ملت شریف ایران و همه کسانی که در آرزوی فردای بهتری برای ایران هستند، درخواست می‌کنم با رأی به "حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی"، به اتحاد "رئیسی ـ قالیباف" پاسخ مثبت دهند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت از مردم بزرگ تهران، تصریح کرد: با حضور موج‌آفرین در اجتماع روز سه‌شنبه مصلای بزرگ تهران، عزم و اراده خود را برای ادامه راه انقلاب اسلامی و دست یافتن به پیروزی نشان دهید./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات