۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۴۹۸۳۹۸
در آستانه ماه مبارک؛

مبلغان نخبه حوزه با آیت الله مکارم دیدار می کنند

مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از دیدار مبلغان نخبه اعزامی ماه مبارک رمضان با حضرت آیت الله مکارم شیرازی خبر داد.
یحیی کمال حضرت آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، حجت الاسلام یحیی کمال مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در عرصه فعالیت های تبلیغی توجه ویژه ای به حضور مبلغان نخبه در اعزام های مستمر دارد.

وی افزود: ظرفیت مبلغان نخبه یکی از ظرفیت های عظیم در عرصه مبارزه با آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی است.و یکی از برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی گسترش این گونه مبلغان و اعزام نخبگان فاضل و مطرح کشوری است.
حجت الاسلام کمال به دیدار نخبگان تبلیغی با مراجع عظام تقلید اشاره کرد و گفت: نخبگان تبلیغی قبل از اعزام های تبلیغی مثل ماه مبارک رمضان و محرم به دیدار یکی از مراجع عظام تقلید رفته تا از رهنمودهای آنها در عرصه تبلیغ استفاده کنند.

وی افزود: قبل از اعزام ماه مبارک رمضان امسال، مبلغان نخبه به محضر حضرت آیت الله مکارم شیرازی شرفیاب می شوند. و از فرمایشات، ارشادات و نقطه نظرات این مرجع عالیقدر در مسائل فرهنگی و اجتماعی بهرمند خواهند شد. همچنین در این نشست تعدادی از مبلغان نخبه به تبیین نظرات خود در عرصه تبلیغ خواهند پرداخت.

مدیرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی همچنین از برگزاری نشست مبلغان اعزامی طرح تابستان خبر داد و اظهار داشت: نشست آموزشی و توجیهی جهت دانش افزایی و هدفمند کردن مباحث تبلیغی مبلغان اعزامی طرح تابستان، برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به اعزام های تخصصی اشاره کرد و افزود: جهت بالابردن اطلاعات تبلیغی و تخصصی کردن تبلیغ، نشست های کاربردی و تخصصی برای مبلغان برگزار می شود و درسنامه هایی در این زمینه تدوین شده است. وی همچنین گفت؛ در سال جاری اعزام های تخصصی با توجه به آسیب های اجتماعی مطرح در جامعه خواهد بود و به همین منظور برای مبلغان ۵ استان تهران،قم،البرز،خوزستان،کرمانشاه، که دارای آمار بالای آسیب های اجتماعی هستند، دوره هایی با موضوع اعتیاد،حجاب و عفاف و کنترل طلاق برگزار شد./۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات