۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۴۹۸۴۷۸
حجت الاسلام فاطمی نسب:

ائتلاف قالیباف و رئیسی جبهه مردمی را امیدوار کرد

مشاور رسانه ای تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: نیروهای انقلابی ثابت کردند در میدان‌های بزرگی همچون انتخابات می توانند ایثارگری کنند؛ این ائتلاف موجب شد که جبهه مردمی امیدوارتر شود.
حجت الاسلام فاطمی نسب

حجت الاسلام سید روح الله فاطمی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ائتلاف محمدباقر قالیباف به نفع حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، اظهار داشت: یک بار دیگر مبانی انقلاب اسلامی بازخوانی شد و مردم به حضور افراد انقلابی اعتماد کردند.

مشاور رسانه ای تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ابراز کرد: در اسلام تأکید شده کسی که می خواهد به اسلام خدمت کند، تقوا ایجاب می کند که اگر کسی بالاتر از او است، باید او را جایگزین خود کند.

وی ادامه داد: آقای قالیباف به معنای واقعی این اتفاق را رقم زد و وقتی دید که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نسبت به شاخصه هایی که رهبر معظم انقلاب دارد از او بالاتر است، با هم ائتلاف کردند و آیه «تعاونوا علی البر و التقوی» را به منصه ظهور رساندند.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: از این جهت نیروهای انقلابی ثابت کردند در میدان های بزرگی همچون انتخابات می توانند ایثارگری کنند و تقوا را معیار اصلی خود قرار دهند.

وی با بیان این که اقبال مردمی نسبت به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بیشتر از قالیباف است، بیان داشت: آقای قالیباف این مسأله را درک کردند و برای حفظ وحدت جبهه انقلاب اسلامی از خود گذشتگی انجام دادند.

مشاور رسانه ای تولیت حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: قالیباف در جبهه جنگ هم این از خود گذشتگی را اثبات کرده بود و آن لحظه ای که برادرش به شهادت می رسد، پیکر برادر خود را از میان شهدایی که در آن منطقه بودند عقب نمی کشد.

وی تأکید کرد: جبهه کفر با تمام قوا وارد عمل شده تا این انتخابات را به نفع خودش مصادره کند اما بحمدالله این ائتلاف موجب شد که دشمنان اسلام و انقلاب ناامید شوند.

حجت الاسلام فاطمی نسب به آیه «ان تنصرالله ینصرکم» اشاره کرد و گفت: برای تقویت این اتحاد لازم است که حامیان قالیباف و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی که همه در خط ولایت فقیه هستند، با هم متحد باشند.

وی در پایان اظهار داشت: خدای متعال در قرآن کریم پنج ویژگی را مختص حاکم اسلامی در نظام اسلامی ذکر می کند؛ خدا را دوست دارند و خدا آن ها را دوست دارد، فروتنی در برابر مؤمنان و اهل ایمان جامعه، استکبار ستیزی، دارای روحیه جهادی بوده و هراسی به دل راه نمی دهند که این پنج ویژگی در حجت الاسلام والمسلمین رئیسی قرار دارد./840/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات