۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۴۹۸۴۹۹
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

اعلام حمایت آیت الله اسلامیان از حجت الاسلام والمسلمین رییسی

آیت الله اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای حمایت خود از حجت ‌الاسلام والمسلمین رئیسی را اعلام کرد.
آیت الله اسلامیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیت الله علیرضا اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، با صدور بیانیه ای ضمن تشریح اهمیت بحث انتخابات و بیان شاخص‌های نامزد اصلح انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، حمایت خود از حجت ‌الاسلام والمسلمین رئیسی را اعلام کرد.

در ابتدای این بیانیه با تأکید بر اینکه اهمیت تمامی انتخابات ها مخصوصا انتخابات ریاست جمهوری بر کسی پوشیده نیست، تصریح شده است: رأی هر شهروند ایرانی می تواند سرنوشت انتخابات را رقم زده و حضور حداکثری آنان سبب سر بلندی میهن اسلامی شود.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه با رأی خود مسؤولیت اجرائی کشور که امانت بزرگ الهی، یادگار امام راحل قدس سره و دستاورد شهیدان سرافراز است را به دست منتخب ملت می سپاریم، آمده است: قرآن شریف می فرماید: خداوند متعال دستور می دهد امانت ها را به اهلش واگذارید.

در ادامه این بیانیه با تشریح شاخص های نامزد اصلح تأکید شده است: کسی برای قرار گرفتن در این جایگاه اهلیت دارد که با همه وجود به نظام اسلامی، ارزشهای الهی، قانون اساسی، تحقق آرمانهای اسلام عزیز و اصل اصیل ولایت فقیه که امانت امام راحل و شهدای عزیز است اعتقاد داشته و در عمل به اثبات رسانده و برساند، در رفع مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مخصوصا بیکاری، رکود و تورم از تلاش شبانه روزی فروگذار نباشد و زمینه رشد و عزت و اقتدار مردم و نظام اسلامی را فراهم آورد.

در پایان این بیانیه با تأکید بر اینکه برای اینجانب با حجت شرعی ثابت شده است که جناب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دام عزه فرد اصلح بوده و بنده به ایشان رأی خواهم داد، آمده است: امیدوارم مردم عزیز استان همچون گذشته با حضور گسترده و انتخاب اصلح دشمنان را نا امید و زمینه رضایت مولایمان امام عصر علیه السلام را فراهم آورده و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی را جامه عمل بپوشانند./9457/۲۰۴/ب2

ارسال نظرات