۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۸۵۰۶
مدیر روابط عمومی موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله خبر داد؛

شیراز میزبان پنجاه و چهارمین دوره تربیت مربی مهد قرآن و پیش دبستانی

مدیر روابط عمومی موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله گفت: دوره آموزش تخصصی تربیت مربی مهدقرآن و مراکز پیش دبستانی در شهر شیراز برگزار می‌شود.
احد قائدی

احدقائدی، مدیر روابط عمومی موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، گفت: پنجاه و چهارمین دوره آموزشی تربیت مربی مهدقرآن جهت تامین کادر نیروی انسانی و ارتقای علمی مربیان مقطع پیش دبستانی و دبستان مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله برگزار می شود.

وی با خاطرنشان کردن اینکه این دوره آموزشی از عصر سه شنبه 26 اردیبهشت ماه آغاز و تا 30 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته  ادامه خواهد داشت افزود: تسلط بر روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم، حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم، داشتن سابقه تدریس در مراکز تربیت کودک، آشنایی با نحوه‌های ارتباط با کودک و حداکثر سن ۳۵ سال از شرایط پذیرش در دوره‌های آموزش تحصصی تربیت مربی مهد قرآن و مراکز پیش دبستانی است.

قائدی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی یاد شده با نحوه تدریس و آموزش قرآن کریم به کودکان به روش‌های داستان، شعر، قصه و نقاشی، علائم کاربردی و اشاره‌ها آشنا خواهند شد و همچنین روش تدریس 5 عنوان کتاب تربیتی، روانشناسی و ارتباط با کودک نیز فرا خواهند گرفت.

به گفته مدیر روابط عمومی موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله، تاکنون بیش از 3000 هزار نفر از بانوان فعال و مربیان قرآنی در دوره‌های آموزش تخصصی تربیت مربی مهدقرآن و مراکز پیش دبستانی شرکت کرده و موفق به اخذ گواهی تدریس شده‌اند که تعدادی از آنان به‌صورت مستقیم در مراکز مهد قرآن و پیش دبستانی‌های مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) مشغول به تدریس و فعالیت هستند./303/825/ب1

ارسال نظرات