۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۹۸۶۰۰
نماینده مردم ارومیه در مجلس:

دولت در عمل اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد

قاضی‌پور با اشاره به این‌که چهار سال گذشته با عنوان مختلف از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مسأله اقتصاد و معیشت مردم تأکید شد، اظهار داشت: دولت در عمل اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد.
نادر قاضی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز با تأکید بر این‌که حضور در انتخابات 29 اردیبهشت وظیفه شرعی و قانونی است، اظهار داشت: همه در قبال آینده نظام مسؤول هستیم و نباید سکوت کنیم.

وی با بیان این‌که این انقلاب به برکت خون هزاران شهید به بار نشسته است، خاطرنشان کرد: اگر نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشیم؛ بلایی بر سر کشور خواهد آمد که طی چهار سال گذشته شاهد آن بودیم، متأسفانه دولت یازدهم نه حال کار کردن و نه دغدغه مردم داشت، بزرگترین افتخارش هم خام‌فروشی نفت است.

قاضی پور با اشاره به این‌که چهار سال گذشته با عنوان مختلف از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مسأله اقتصاد و معیشت مردم تأکید شد، افزود: دولت در عمل اعتقادی به اقتصاد مقاومتی نداشته است؛ ۱۰۶ سال تولید نفت داشته و خام فروخته ایم، حاصلش این بود که امروز نفت می فروشیم و واردات می کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به این‌که 90 درصد اعضای هیأت دولت دو شغله و 80 درصد آنها بازنشسته هستند، تصریح کرد: بنده خطی و جناحی حرف نمی زنم؛ اما باید به کم‌کاری دولت به صورت منصفانه اشاره کنم، البته در این میان تعدادی از نمایندگان نیز وکیل الدوله بودند که جای تعجب دارد.

ویبا بیان این‌که سبک و شیوه زندگی برخی دولتمردان تفاوت فاحش با وضعیت زندگی و معیشت مردم دارد، تصریح کرد: اگر دیدگاه مسؤولان اشرافی گری باشد و وزرا بیش از هزار میلیارد تومان اموال نداشته باشند، مردم هیچ‌گاه از نظام اسلامی دلسرد و ناامید نخواهند شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تعطیلی تولید و اشتغال جوانان را دو معضل اصلی کشور دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی برای رفع معضل بیکاری در کشور راهکارهای عملی دارد، دولت منتخب ملت در 29 اردیبهشت باید این دغدغه رهبری و مردم را به صورت جدی پیگیری کند./935/ ۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات