۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۹۸۶۳۴
مؤسس حوزه علمیه نورآباد:

حضور مردم در انتخابات نماد مردم سالاری دینی است

مؤسس حوزه علمیه نورآباد حضور مردم در انتخابات را نماد مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت: در سایه این حضور و وحدت، افراد با داشتن سیلقه های مختلف سیاسی به پای صندوق های رای می روند.
حجت الاسلام امیدیان

حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه علمیه  نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: این حضور نماد مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه وجه تمایز این سیستم حکومتی با حکومتهای دنیا همین مردم سالاری دینی است، افزود: برای اینکه نظام جمهوری اسلامی بخواهد بر دنیا قدرت چانه زنی داشته باشد و از کیاست و تمامیت ارضی با صدای بلند دفاع کند و به اهداف خود برسد، حضور مردم اهمیت فراوانی دارد.

مؤسس حوزه علمیه  نورآباد با بیان اینکه تلاش ما دوری از اختلافات است، اظهار داشت: باید از شعارها پرهیز کرد و برای دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی پای صندوقهای رأی آمد.

وی در ادامه با دعوت از همه کسانی که ایران اسلامی و سرزمین گهربار خود را دوست دارند لازم است تا پای صندوقهای رأی بیاییند، گفت: از مردم شریف ایران انتظار می رود با هر سلیقه و نگاه سیاسی که دارند پای صندوقهای رأی بیایند و در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت حداکثری داشته باشند.

حجت الاسلام امیدیان بیان داشت: حضور مردم با سلیقه های متفاوت به گوش دنیا می رساند که در سایه وحدت و اتحاد همچنان پایبند به نظام و ارزشهای انقلاب هستیم.

عضو شورای حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه امید است مردم ولایی انقلاب اسلامی در ساعات اولیه آغاز انتخابات حضوری پرشور و پررنگ داشته باشند، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در روز انتخابات همچون صحنه های دیگر انقلاب با حضوری گسترده برگ زرینی به کتاب جمهوری اسلامی ایران می افزایند./۹۴۵۹/۳۰۲/ب۱     

 

ارسال نظرات