۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۴۹۸۷۰۹
حجت الاسلام روحانی:

باید نظم و امنیت کامل را در سراسر کشور مراعات کنیم

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور پر رنگ مردم پای صندوق های رای شرط رسیدن به همه آنچه که می خواهند است.
حسن روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد حجت الاسلام حسن روحانی عصر چهارشنبه در اجتماع هواداران خود در ورزشگاه تختی گفت: با توجه به اینکه رئیس جمهور رئیس شورای عالی امنیت ملی است تصمیم خطای او جنگ و تصمیم درست او صلح را در پی دارد. باید در روز جمعه بین فریب و صداقت یکی را انتخاب کنیم.

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به عدم اجازه بازگشت تحریم ها به کشور افزود: خواسته ما این است که ملت ایران دارای حمل و نقل مدرن باشند و سوار شرکت های هواپیمایی ایران شوند.

وی با انتقاد از شیوه اداره شهر مشهد خاطر نشان کرد: چرا برخی با مردم و جوانان مشکل دارند و به مردم می گویند برای مراسم های هنری از مشهد بیرون بروید؟ آنان فکر می کنند اختیار استان در دست شان است. در حالی که ما یک دولت، یک رهبر و یک قانون اساسی داریم؛ ما با مخالفان هم می خواهیم زندگی کنیم و اقلیت محترم نباید جای اکثریت بنشیند.

وی با انتقاد از تخریب دولت یازدهم گفت: برخی به ما تهمت و از پشت خنجر زدند و در هنگام مذاکرات با شماره های ناشناس آقایان ظریف و عراقچی را تحت فشار قرار دادند. مگر دولت نماینده مردم ایران نبود؟

حجت الاسلام روحانی در ادامه افزود: دولت دوازدهم اجازه وجود حصر فکری را در استان خراسان و ایران نخواهد داد. حضور پر رنگ مردم پای صندوق های رای شرط رسیدن به همه آنچه که می خواهند است.

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر رعایت حفظ نظم و آرامش خاطرنشان کرد: باید نظم و امنیت کامل را در سراسر کشور مراعات کنیم و انتخاباتی بزرگ و شکوهمند را به وجود بیاوریم./933/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات