۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۴۹۸۷۵۵
فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد؛

تأکید بر دفاع و گسترش ارزش های انقلاب و دفاع مقدس

سردار مجتبایی با بیان این که چهارم خرداد «روز مقاومت و پایداری» و «روز دزفول» است، گفت: مردم و جامعه باید از تمامی ارزش های انقلاب و اسلام و بنیان های دفاع مقدس دفاع کنند و این ارزش ها را گسترش دهند.
سردار مجتبایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار کاظم مجتبایی رییس ستاد گرامی داشت «روز مقاومت و پایداری» و «روز دزفول» عصر چهارشنبه در دیدار حضرت آیت الله حسین نوری همدانی اظهار داشت: علی رغم این که برخی در داخل کشور تلاش می کردند که مردم دزفول در جنگ تحمیلی عقب نشینی کنند و این شهر را به عراق واگذار کنند، اما این شهر شهدای زیادی داد و با تمام توان در مقابل دشمن مقاومت کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم اظهار داشت: شهرستان شهید پرور دزفول بیش از دو هزار و 700 شهید و 500 نفر آزاده تقدیم ایران اسلامی کرده است؛ نکته حائز اهمیت درباره شهرستان دزفول این است که این شهر، تنها شهری در خوزستان بود که یک لشگر رزمی در اختیار داشت.

وی ادامه داد: مردم دلاور شهرستان دزفول در منطقه عمومی کرخه ایستادگی کردند و مانع ورود نیروهای بعثی صدام به استان خوزستان و دزفول شدند.

رییس ستاد گرامی داشت «روز مقاومت و پایداری» و «روز دزفول» افزود: این استقامت ریشه در پیشینه و علمای این شهر دارد که علمایی همچون شیخ انصاری در این شهر پرورش یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی آیت الله قاضی، امام جمعه دزفول با استقامت تمام در در کنار مردم در دزفول ماند؛ دزفول غیر از پایداری که خودش داشت، سرزمینی برای سکونت دیگر رزمندگان شده بود.

سردار مجتبایی ابراز کرد: دزفول نماد مقاومت و ایستادگی است و از همین جهت، بیش از 5 سال است که چهارم خرداد به نام «روز دزفول» و «روز مقاومت و پایداری» نام گذاری شده است.

وی در پایان تأکید کرد: مردم و جامعه باید از تمامی ارزش های انقلاب و اسلام و بنیان های دفاع مقدس دفاع کنند و این ارزش ها را گسترش دهند./840/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات