۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۴۹۸۷۷۵
آیت الله طباطبایی نژاد مطرح کرد؛

امنیت و سربلندی ایران در گرو حضور پرشور مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه تأکید کرد و گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات، امنیت و سربلندی را برای کشور به ارمغان می آورد.
آیت الله طباطبایی نژاد

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، از شور و هیجانی که در کشور به واسطه برگزاری انتخابات به وجود آمده ابراز خرسندی کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پای صندوق های رأی به مردم دنیا اعلام می کنند، که با وجود گذشت ۳۸سال از انقلاب اسلامی ایران هنوز روی آرمانها و اعتقادات خود استوار هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: کشور ما براساس جمهوری اسلامی اداره می شود و معنایش این است که کارگزاران نظام به وسیله اکثریت مردم انتخاب می شوند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات، واجب اجتماعی است، خاطرنشان کرد: از نظر برخی مراجع، شرکت در انتخابات نه تنها واجب اخلاقی و اجتماعی است، بلکه یک واجب شرعی است.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان این مطلب که حضور در انتخابات دلیلی بر متمدن بودن مردم است، تصریح کرد: مردم با حضور باشکوه خود قدرتشان را به رخ جهانیان می کشانند و نشان می دهند دلبسته به اسلام و حکومت اسلامی هستند و حاکمان را امین خود می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان داشت: با وجود مدعیان جهانی دموکراسی،  بهترین دموکراسی اسلامی در طول تاریخ، در ایران برقرار است.

وی تأکید کرد: مردم باید همه تلاش خود را در انتخاب فرد اصلح به کار ببرند، چرا که شهر و کشور خود را به آنها می سپارند و اگر در انتخاب خود اشتباه کنند، به خود و کشور خود خیانت کرده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همگان باید در برگزاری انتخاباتی آرام و مطمئن تلاش کنند و نگذارند، شیطنت های دشمنان همبستگی آنها را خدشه دار کند.

وی در پایان با تأکید بر حفظ احترام متقابل طرفداران هر نامزد، اظهار داشت: اسم هر کسی که روز شنبه از صندوق های رأی خارج شد، به عنوان رئیس جمهور همه مردم ایران است و باید برای آبادانی این کشور تلاش کند./۱۳۰۵/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات