۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۴۹۸۷۸۳
عضو مجمع اصولگرایان اصفهان تشریح کرد؛

دوقطبی های مفید و مضر/ کنار آمدن با غیرانقلابی ها مضر و سبب نفوذ دشمن است

معلمی دوقطبی انقلابی و ضد انقلاب را مطلوب و سبب رشد انقلاب دانست و گفت: آنچه باید از آن اجتناب شود ایجاد دوقطبی های مصنوعی است که وحدت جامعه را هدف گرفته اند، کنار آمدن با غیرانقلابی ها مضر و سبب نفوذ دشمن است.
محمود معلمی

محمود معلمی، عضو مجمع اصولگرایان اصفهان، ‏در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره دوقطبی در انتخابات و انواع و تأثیرات آن، گفت: دو قطبی را می توان به دو نوع طبیعی و مصنوعی تقسیم کرد، مثلاً تقسیم بندی مردم به موافقان برجام و مخالفان برجام یک نوع دوقطبی سازی مصنوعی است، دوقطبی سازی طرفداران دین و علم هم مصنوعی است و حقیقی نیست.

وی ادامه داد: تقسیم بندی مردم به طرفداران آزادی و طرفداران اسلام هم حقیقی نیست و یک نوع دوقطبی مصنوعی است، دوقطبی های مصنوعی به ضرر کشور و مردم هستند و لازم است تا از ایجاد این نوع دوقطبی ها در جامعه جلوگیری شود، دشمنان و جاهلان به دنبال ایجاد دوقطبی های کاذب و مصنوعی در جامعه هستند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای مقابله با ضدانقلاب ایجاد شده است

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان افزود: بعضی از دوقطبی ها وحدت جامعه را هدف می گیرند و برخی از جاهلان هم ناخواسته در این قضیه در زمین دشمن بازی می کنند و این برای کشور بسیار مضر است، اما بعضی از دوقطبی ها که حقیقی هستند و در جامعه هم وجود دارند مضر هم نیستند.

معلمی اظهار داشت: ایجاد دو قطبی انقلابی و غیرانقلابی یا ضد انقلاب اتفاقاً به نفع مردم و کشور و انقلاب است، به همین دلیل هم امروز دوستان انقلابی چتری را در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر سر انقلابیون کشیده اند تا ما بتوانیم انشاالله در برابر ضدانقلاب حرکت کنیم.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود همواره دوقطبی های مصنوعی و غیرواقعی و کاذب را نهی می کنند و این به دلیل تشخیص قوی ایشان در شناخت شرایط و اقتضائات کشور و انقلاب و آگاهی ایشان از مضرات این دوقطبی هاست که لازم است تا مؤمنان و انقلابیون در این زمینه هوشیار باشند.

نباید به نام جلوگیری از ایجاد دوقطبی به ضد انقلاب فرصت نفوذ بدهیم

کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به این سؤال که آیا می توان برای جلوگیری از ایجاد دو قطبی و حفظ آرامش کشور فعلاً با برخی از افراد مسأله دار و گاهاً ضد انقلاب یا غیرانقلابی کنار آمد و آن ها را راضی نگه داشت تا کشور وضع فعلی را پشت سر بگذارد، گفت: این کار یه هیچ وجه و عنوانی قابل قبول نیست، ما به هیچ وجه نباید فتنه گران را داخل نظام بیاوریم.

معلمی تصریح کرد: ما حق نداریم به این بهانه که می خواهیم از ایجاد دوقطبی در انتخابات جلوگیری کنیم ضدانقلاب و معاندین را حمایت کنیم یا داخل نظام بیاوریم، هر کس 4 اصل انقلابی بودن و التزام عملی به آن ها را قبول داشته باشد می تواند زیر چتر انقلاب قرار گیرد و باید از دوقطبی و مرزبندی با او اجتناب کرد.

وی افزود: اعتقاد به اسلام، اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری و اصل انقلاب اسلامی و پایبندی به اصول انقلاب اسلامی 4 شرط لازم برای انقلابی بودن است که البته باید در این زمینه التزام عملی هم وجود داشته باشد، اگر کسی چنین بود و این ویژگی ها را داشت طبیعتاً ما هم نباید با او تعارضی داشته باشیم.

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان ‏اظهار داشت: اما اگر فردی در فتنه های 78 و 88 نقش داشته باشد و ضدانقلاب باشد و تحرکاتی در گذشته و حال علیه انقلاب اسلامی داشته را نباید داخل در جبهه انقلاب کرد، چرا که قطعاً مترصد فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب خواهد بود و از هر فرصتی برای این هدف خود استفاده خواهد کرد.

معلمی افزود: اگر ضدانقلاب بتواند خودش را در جبهه انقلاب جا بزند و در فرصت حساس ضربه خود را بر پیکره انقلاب وارد کند این همان نفوذ است که امروز متأسفانه در بعضی از نهادهای تصمیم گیر ما صورت گرفته و مبارزه با آن مورد تأکید رهبر انقلاب است، اتفاقاً ایجاد دوقطبی انقلابی و ضدانقلاب مطلوب است و کمک خواهد کرد.

دوقطبی هایی که وحدت جامعه را بر هم بزنند مضر هستند

وی بیان داشت: آن دوقطبی هایی که لازم است تا ما از ایجاد آن ها جلوگیری کنیم همان دوقطبی هایی هستند که دروغین هستند و دشمن برای ایجاد آن ها در داخل کشور به شدت تلاش می کند، این دوقطبی ها مصنوعی هستند و حقیقت ندارند اما دشمن می خواهد به آن ها دامن بزند و برای این کار به نیروهای داخلی نیاز دارد تا وحدت جامعه را بر هم بزند.

معاون سیاسی سابق سپاه پاسداران ابراز داشت: افرادی که جاهل هستند و مصالح اسلام و انقلاب را در نظر نمی گیرند و یا افرادی که احساسی و دور از منطق برخورد می کنند و یا افرادی که مهره دشمن هستند و مشمول نفوذ دشمن شده اند همگی خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند و طراحی دشمن در خارج را در داخل اجرا می کنند که این بسیار مضر است و لازم است تا در مواقع لزوم با روشنگری و اقدامات صحیح جلوی بازی این افراد در طراحی دشمنان گرفته شود.

معلمی گفت: در هر صورت ما نباید از ایجاد دوقطبی انقلابی و ضدانقلابی هراسی داشته باشیم چرا که این دوقطبی حقیقی و مطلوب است و سبب پیشرفت انقلاب خواهد شد، امروز دشمن می خواهد تا از مسائل معیشتی و مشکلات اقتصادی و رکود موجود حداکثر استفاده را به نفع خود ببرد و مردم هم باید در این زمینه آگاه باشند تا بتوانند نقشه های شوم دشمنان علیه کشور و انقلاب را خنثی کنند.

باید معیشت مردم بهبود یابد/ انقلاب ما بر مبنای الگوگیری از قیام امام حسین(ع) است

وی بیان داشت: البته رسیدگی به معیشت مردم از اولویت ها و برنامه های اصلی نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و هم امام خمینی(ره) و هم اکنون رهبر معظم انقلاب در برهه های مختلف تأکید فراوانی بر روی این مهم داشته اند و الان چند سال پیاپی است که نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب حول محور اقتصاد و تقویت بنیان های اقتصادی مانند اشتغال، حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد.

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان اظهار داشت: البته نباید اینگونه تصور شود که انقلاب اسلامی یک انقلاب اقتصادی بوده است، بسیاری از انقلاب ها در جهان بر مبنای مسائل اقتصادی شکل می گیرند و از همان اول هم اهداف اقتصادی به عنوان عامل اساسی برای شکل گیری انقلاب و ایجاد انگیزه در توده ها مطرح می شوند.

معلمی تصریح کرد: انگیزه اصلی و هدف اساسی در شکل گیری انقلاب اسلامی و سپس حکومت جمهوری اسلامی حاکمیت قوانین اسلامی و مبارزه با ظلم در همه ابعاد بوده و هست، البته اسلام همواره بر روی مسأله اقتصاد تأکید فراوانی داشته و لازم است تا ما بتوانیم یک اقتصاد متکی بر مبانی اسلامی را در کشور اجرا کنیم، شعارهای مردم در ابتدای انقلاب حول شعارهایی مانند«هَیهات مِنَّا الذِّلَّه» و بر مبنای الگوگیری از قیام امام حسین(ع) بود.

وی گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار اصلی مردم در ابتدای انقلاب بود و امروز هم با حفظ شعارهای اساسی انقلاب باید بتوانیم با تقویت اقتصاد و بهبود وضعیت معیشت مردم و حرکت به سمت اقتصاد اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب را برای همیشه ناامید کنیم و دست آنان را از نفوذ در ابعاد سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی در کشور قطع کنیم./301/869/ب1

ارسال نظرات