۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۴۹۸۷۹۰
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

رییس جمهور باید ولایتمدار، ساده زیست و به فکر محرومان باشد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با بیان این که رییس جمهور باید ولایتمدار، ساده زیست و به فکر محرومان باشد، گفت: رییس جمهور باید نگاهش به داخل باشد.
حسینی شاهرودی حسینی شاهرودی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به انتخابات و اهمیت حضور مردم در حماسه ۲۹ اردیبهشت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای ایجاد حرکت اسلامی در جهان ایجاد شد و باید کسی روی کار بیاید که به تفکر اسلامی نزدیک باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت روحیه انقلابی نامزدهای ریاست جمهوری، گفت: نامزد اصلح باید ارزش های انقلاب را قبول داشته و روحیه انقلابی داشته باشد و به دنبال این نباشد که انقلاب را تضعیف و حرکت آن را کُند، کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند رییس جمهور باید نگاهش به داخل باشد ما ظرفیت های بسیار بزرگی در داخل کشور داریم و اگر این ظرفیت ها مورد توجه باشد می توانیم اقتصاد و استقلال خود را تأمین کنیم ولی اگر نگاه فرد به خارج از مرزها باشد همین داشته های خود را نیز از دست خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: نامزد اصلح باید صداقت داشته و به فکر محرومان باشد و رویه انقلاب اسلامی این است که به محرومان و مستضعفان توجه شود و نه این که همه امکانات و سرمایه ها برای مرفهان و اشرافیت متمرکز شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسی که همه اهتمام خود را برای اشرافیت بگذارد و به محرومان بی توجه باشد، نمی تواند در رسالت خود موفق باشد و رییس جمهور باید به این مسأله مهم توجه کند.

وی افزود: رییس جمهور باید جهادی کار کند و اهل کار، تلاش و کوشش باشد چرا که کشور ایران در شرایط عادی اقتصادی به سر نمی برد که رییس جمهور رفتار عادی داشته باشد بلکه نیاز امروز جامعه رییس جمهوری مدیر و جهادی است و کابینه اش با طراوت باشد و اعتقاد خودش این باشد که می توانیم کار بکنیم و اگر کسی باشد که ناامید است نمی تواند موفق باشد و با نمی توانیم و نمی شود نمی توان مشکلات کشور را حل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ابراز داشت: نامزد اصلح باید کسی باشد که مسأله ساده زیستی را خود رعایت کند و در پی مقابله با فساد و اشرافی گری باشد، مسأله امروز جامعه ریخت و پاش بیت المال است که هزینه ها را بالا برده است و رییس جمهور نباید نگاه اشرافی داشته باشد.

وی افزود: مردم باید مسائل اسلامی، انقلابی، اقتصادی و معیار جهادی بودن و ولایت پذیری را مد نظر قرار دهند و هر چه فاصله میان نظرات و دیدگاه های رییس جمهور  و رهبری کم باشد سبب پیشرفت کشور است و هر چه فاصله بیشتر باشد به ضرر انقلاب و مردم خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در پایان ابراز داشت: مردم اهل سنت کردستان هم نامزد خود را انتخاب می کنند اما باید دانست که وعده و وعیدها و ترساندن ها و تخریب روی رأی مردم اثر دارد و مردم اهل سنت کردستان به صورت آزاد طرفدار نامزدهای خود هستند و به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنند./۹۷۹/۳۰۲/ب2

 

ارسال نظرات