۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۹۸۸۶۳
آیت الله حیدری:

حضور حداکثری در انتخابات نشانه اعتماد مردم به نظام است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حضور حداکثری مردم در انتخابات را نشانه اعتماد مردم به نظام دانست.
آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات حساس پیش رو گفت: بحث کلید واژه حضور حداکثری در انتخابات یکی از واژه های مسلم فرهنگ سیاسی رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: رهبر انقلاب با انتخابات این واژه ها در واقع فرهنگ جدیدی را القا فرمودند، فرهنگی که رهبر انقلاب مطرح کردند در امتداد فرهنگی است که حضرت امام جا انداخته بودند، رهبر انقلاب بر حضور پرشور و گسترده در انتخابات بسیار تأکید دارند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه اعتماد مردم به نظام است، اظهار داشت: اعتماد مردم سرمایه اصلی نظام به شمار می رود، بزرگترین سرمایه نظام در برخورد با توطئه های بین اللملی که خناسان علیه انقلاب بارها و بارها راه انداختند همین حضور مردم است.

وی ادامه داد: با همین حضور مردم در صحنه شاه رفت، صدام شکست خورد و توطئه ها و فتنه ها به بن بست رسید و به چالش کشیده شد، حضور حداکثری مردم امنیت را پایدار و عزت و عظمت را تضمین می کند و سبب فتح قله های جدید پیشرفت و تعالی می شود.

آیت الله حیدری با بیان این که بی تفاوتی نسبت به آینده کشور و در انتخابات تبعات بسیاری دارد، ابراز داشت: دود بی تفاوتی به چشم افراد بی تفاوت نسبت به آینده کشور می رود چون انسان های مأیوس و منزوی بار می آیند که زندگی آن ها عادی نیست.

وی عنوان کرد: تبعات اجتماعی این کار در جای خود محفوظ است اما نخستین ضرر برای کسانی است که نسبت به سرنوشت خود و کشور بی تفاوت هستند./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات