۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۴۹۸۸۶۵
آیت الله بهشتی:

بی‌تفاوتی در انتخابات به عزت و عظمت ایران ضربه می‌زند

نماینده خبرگان با بیان اینکه عدم حضور و بی‌تفاوتی در انتخابات به عزت و عظمت ایران ضربه می زند، گفت: دشمنان چشم به افراد بی تفاوت دوخته اند.
آیت الله بهشتی

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور گسترده و حداکثری در انتخابات فردا رو بسیار مهم دانست و با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در این زمینه گفت: در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم. ملت ایران باید برگ زرینی دیگر بر افتخارات بی شمار خود بیفزاید و وفاداری خود را به انقلاب، رهبر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به نمایش بگذارد، بر همه ما لازم است که آرامش و وقار انقلابی خود را در برابر اختلاف نظر و سلیقه ها حفظ کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم باید با حضور حماسی و چشمگیر پای صندوق های رأی دشمنان را مأیوس کنند، اظهار داشت: مردم با انتخاب فرد مورد نظر خود می توانند قدرت و عزت ایران اسلامی و رشد دینی و ملی خود را به جهانیان نشان دهند.

وی بی تفاوتی نسبت به انتخابات و آینده کشور را نادرست دانست و ادامه داد: مردم در حکومت حقی دارند، هر کس باید درپی این باشد که حق خود را احقاق کند، اگر حق هست چرا انسان باید از گرفتن حق خود کوتاهی کند؟

آیت الله بهشتی با بیان این که کسانی که بی تفاوت هستند حق خود را زیر پا گذاشته و پایمال می کنند، ابراز داشت: این دور از انصاف است که انسان حقی در کشور و نظام خود داشته باشد اما از آن کوتاهی و صرف نظر کند.

وی عنوان کرد: عدم حضور  و بی تفاوتی به عزت و عظمت ایران و جمهوری اسلامی ضربه می زند، یعنی دشمنان ایران و انقلاب در گوشه و کنار دنیا و کشورهای استکباری چشم به افراد بی تفاوت دوخته اند که آن ها حضور نداشته باشند و خوشحالی کنند که مردم ایران از نظام و جمهوری اسلامی دلسرد شدند و عقب نشینی کردند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: عدم حضور در صحنه دشمنان را خوشحال می کنند اما اگر همه حضور چشم گیر و با شکوه داشته باشند به دنیا نشان می دهند که اگر انقلاب کردند، خون دادند و در برابر استکبار ایستاده اند پشیمان نیستند و همچنان ایستاده اند کوتاه نخواهیم آمد./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات