۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۴۹۸۹۴۵
آیت الله نعیم آبادی:

حضور مردم در انتخابات بیمه‌ کننده امنیت مردم است

امام جمعه بندرعباس، حضور مردم در انتخابات را بیمه‌ کننده امنیت مردم دانست و گفت: انتخابات از مصادیق بارز و برجسته حضور مردم در عرصه‌ های مختلف نظام اسلامی است.
امام جمعه بندرعباس

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: دشمنان قسم خورده نظام همیشه به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده و هستند و امروز نیز برای انتخابات نقشه کشیده اند.

وی افزود: صلابت و امنیت و اقتدار کشورمان در سایه درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پیوسته مردم در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش‌ های اسلامی و انقلابی بوده است و در این دوره از انتخابات نیز وظیفه داریم تا با حضور باشکوه در صحنه، از میراث گرانقدر شهدا و امام خمینی (ره) صیانت کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند تصریح کرد: حضور در انتخابات بیانگر اراده ملت ایران در مقابل نقشه های دشمنان است و این حضور، انقلاب را مصون نگه خواهد داشت.

آیت الله نعیم آبادی، حضور مردم در انتخابات را بیمه‌ کننده امنیت مردم دانست و بیان کرد: انتخابات از مصادیق بارز و برجسته حضور مردم در عرصه‌ های مختلف نظام اسلامی است و این پیام را به رصدکنندگان حرکات مردم در انقلاب اسلامی دارد که ملت از نظام اسلامی و رهبر معظم خود دفاع جانانه دارند.

وی تصریح کرد: حفظ برادری و انسجام ملی در انتخابات ضروری است، چرا که دشمن به دنبال بهانه‌ ای برای نفوذ در صفوف متحد ملت ایران است تا فتنه به پا کرده و اوضاع کشور را تحت‌تاثیر قرار دهند.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: مردم ما همواره در برابر انقلاب احساس مسؤولیت کرده و حضور در صحنه های مختلف را وظیفه ملی و اسلامی خود می دانند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به لزوم مشارکت عموم مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: حضور مردم به عنوان یک اصل ثابت و مسلم امنیت را برای کشور و ملت به ارمغان آورده و اگر ملتی در صحنه حاضر نباشد آن کشور دارای امنیت لازم و پایدار نخواهد بود. 

وی ضمن تشریح اهمیت انتخابات و شرکت گسترده مردم افزود: هر برگ رأی شما در سرنوشت آینده کشور اثرگذار است، انتخابی که از روی شناخت نباشد بیشتر شبیه به کاغذ انداختن در یک صندوق شباهت دارد.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: کاندیداها و هواداران‌ شان اخلاق را رعایت کنند و بدانند که نباید به بهانه انتخاب شدن، دستاوردهای نظام را زیر سؤل برد.

آیت الله نعیم آبادی با بیان این که انتخابات نقطه قوت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن هستند تا از این ظرفیت ارزشمند در نظام جمهوری اسلامی به عنوان تهدیدی برای امنیت کشورمان استفاده کنند.

وی افزود: دشمنان با مشاهده حضور ملت در صحنه‌های مختلف و دفاع آن‌ها از انقلاب و اسلام و آرمان‌های خود، به طور قطع آنها را از فکر تجاوز به منافع و ثروت‌های این کشور مأیوس و منصرف خواهد کرد. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان تاکید کرد: به یقین حافظان همیشه بیدار خلیج فارس فردا ۲۹ اردیبهشت همراه با دیگر هموطنان در انتخابات شرکت کرده و با حضور گسترده خود پای صندوق های رأی به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و حضور سنگین خود را به دشمنان تحمیل خواهد کرد./۳۰۲/۸۵۱/ب۱

ارسال نظرات