۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۴۹۸۹۹۱
امام جمعه همدان:

همه باید رییس جمهور منتخب را حمایت کنیم

امام جمعه همدان گفت: ضعیف ترین مرد عالم را دورش را خالی کنیم شکست می خورد و رییس جمهور را باید حمایت کرد و اگر بی تفاوت باشیم انقلاب شکست می خورد.
آیت الله طه محمدی

آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح اظهار داشت: همه افراد جامعه باید حضور در انتخابات را وظیفه خود بدانند.

وی افزود: حرکت تا قله پیروزی یک مساله و بعد از پیروزی جنگ و جدال شروع می شود و باید این مساله را مدیریت کرد تا تبعات منفی در جامعه نداشته باشد.

آیت الله طه حمدی با اشاره به انتخابات گفت: توجیه حتی یک نفر هم برای حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، وظیفه شرعی است و باید در تمام مراحل فرد پیروز را کمک کنیم و نباید در میدان تنها رها شود.

وی ادامه داد: نگرانی دوم این است که نتوانیم بعد از شش ماه انتظاراتی که به مردم داده ایم را برآورده نکنیم آن گاه دیگر نمی توان پس انتظارات بر آمد.

امام جمعه همدان گفت: ضعیف ترین مرد عالم را دورش را خالی کنیم شکست می خورد و رییس جمهور را باید حمایت کرد و اگر بی تفاوت باشیم انقلاب شکست می خورد و با حمایت مردم جهانیان در برابر قدرت نظام اسلامی احساس ضعف می کنند.

وی گفت: ما الان به شدت درگیر جنگ نرم هستیم و دشمن با ابزار آلات فرهنگی منحط به جنگ ما آمده است و آگاهی دینی مردم بسیار پایین است و دشمن این را تشخیص داده و در این زمینه موفق هم بوده است.

آیت الله طه محمدی گفت: ما باید روابط خود را با کودکان جامعه تقویت کنیم و عیب شیعه این است که کودکان خود را در کودکی رها می کنند و بعد از گمراهی به دنبال هدایت آنها می رود.

امام جمعه همدان ابراز داشت: جریان 2030 از سن چهار سالگی تمام مسائل جنسی را به کودکان آموزش می دهد و متاسفانه آموزش و پرورش آن را امضا کرده است و این سبب گمراهی جامعه است./302/979/ب1

ارسال نظرات