۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۴۹۹۰۵۹
حماسه ۹۶/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی:

حضور مردم در انتخابات اقتدار و عزت نظام را نشان می دهد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب یأس دشمنان و اقتدار و عزت بیش از پیش نظام اسلامی می شود.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در اولین دقایق شروع رأی گیری با حضور در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه رأی خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت حضور ملت در صحنه انتخابات، گفت: امروز ملت بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه خواهند آفرید.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است، خاطرنشان کرد: تعیین سرنوشت ایران اسلامی وابسته به تک تک این آراء است که ملت بصیر و هوشمند ایران با تشخیص این وظیفه در صحنه حاضر می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: ملت غیور ایران با حضور خود دشمنان را مأیوس کرده و موجب اقتدار و عظمت بیش از پیش نظام اسلامی می شوند.

گفتنی است، رأی گیری برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز همزمان با سراسر کشور در 2 هزار و 616 شعبه اخذ رأی شامل یک هزار و 723 شعبه ثابت و 893 شعبه سیار آغاز شده است.

در آذربایجان غربی 2 میلیون و 340 هزار نفر حائز شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 61 هزار و 800 نفر رای اولی محسوب می شوند./936/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات