۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۴۹۹۱۰۴
حماسه ۹۶/ رییس سازمان محیط زیست در جمع خبرنگاران:

انتخابات نمایش وحدت، همبستگی و وحدت ملی است

ابتکار گفت: مردم ایران همواره در صحنه‌های گوناگون نمایشی از همبستگی و وحدت و اقتدار ملی را به نمایش گذاشته اند، انتخابات نمایشی از وحدت و اقتدار ملی است.
ابتکار

به گزارش خبرگزاری رسا، معصومه ابتکار، رییس سازمان محیط زیست با حضور در حسینیه ارشاد و اخذ رای در جمع خبرنگاران گفت: مردم ایران همواره در تمام صحنه ها از جمله انتخابات حضور داشته اند. این انتخابات نمایشی از همبستگی، وحدت و اقتدار ملی جمهوری اسلامی است.

رییس سازمان محیط زیست اظهار کرد: امروز شاهد حضور تمام اقشار مردم، قومیت‌ها و گروه‌ها هستیم. امروز رنگین کمانی از جمهوری اسلامی در پای صندوق های رای رقم خواهد خورد و مردم سالاری دینی به نمایش گذاشته می شود. نتیجه این انتخابات پیروزی مردم است که برای حفظ آرمان های اصیل انقلاب در این صحنه حاضر شدند.

ابتکار گفت: امیدواریم این انتخابات موجب روی کار آمدن رییس جمهوری مقتدر و توانمند در کشور باشد.

وی اظهار کرد: امروز رنگین کمان ایران تکمیل می شود و رییس جمهوری برای 4 سال آینده رقم می خورد که در آینده بلندمدت ایران موثر است.

وی گفت: امیدواریم مردم ایران همچون صحنه های گذشته در اعتلای ایران اسلامی همواره بدرخشند.

وی اظهار کرد: سیاست های رییس جمهور تا سال ها کشور را تحت تاثیر قرار می دهد و برای کشور تعیین کننده است. امروز شاهدیم تمام جامعه به خصوص جوانان در پای صندوق های رای حضور یافته اند تا در این سرنوشت و انتخاب ریاست جمهوری سهیم باشند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

منبع: شبستان

ارسال نظرات