۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۴۹۹۱۱۹
حماسه ۹۶/ وزیر دفاع؛

امروز مردم حماسه پرشکوهی رقم می زنند

وزیردفاع با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: امروز ازسوی مردم حماسه پرشکوهی رقم خواهد خورد، دنیا امروز متوجه می شود آنچه در کشور ما به عنوان مردم سالاری دینی مطرح است یک حقیقت غیرقابل انکار است.
حسن دهقان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین دهقان وزیر دفاع صبح امروز ضمن شرکت در انتخابات با اشاره به اهمیت حضور مردم، گفت: به مردم همیشه در صحنه توصیه داریم هرچه سریعتر به پای صندوق رای آمده و برگ زرین دیگری بر انقلاب و نظام رقم بزنند.

وی افزود: امروز در عرصه جهانی و منطقه نگاه خاصی به صندوق های رای است که ملت ایران چگونه در عرصه صیانت از انقلاب و تضمین امنیت و ایجاد قدرت فراترو برای برداشتن گام های بزرگتر برای رشد و تعالی کشور قدم برمی دارد.

وزیردفاع، اظهار داشت: امروز ازسوی مردم حماسه پرشکوهی رقم خواهد خورد، شاهدیم امروز برای بارها و بارها دنیا متوجه می شود آنچه در کشور ما به عنوان مردم سالاری دینی مطرح است یک حقیقت غیرقابل انکار است و همه انهایی که دغدغه حضور مردم و اِعمال دیدگاه های آنان و مسائلی نسبت به مردم دارند نتیجه این انتخابات را تحلیل می کنند.

وی تصریح کرد: مردم ایران همانطور که در سال های دفاع مقدس آن حماسه ها را خلق کرده و خرمشهر را آزاد کردند امروز نیز شاهد عینیت یافتن حضور انان خواهیم بود. آنچه مهم است حضور آگاهانه و با بصیرت است و نتیجه هرچه باشد مبارک است و پیروز این انتخابات انقلاب اسلامی است.

سردار دهقان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی به تحریم های جدید آمریکا علیه برخی از افراد و ونهادهای ایرانی چیست، گفت: ابن بار اولی نیست که امریکایی ها تحریم هایی را علیه ملت ایران انجام می دهند.
 
وی تصریح کرد: آنها نسبت به توانمندی های کشور تحریم هایی را اعمال می کنند، انها می دانند و ملت نیز میداند آنچه مهم است بحث امنیت ملی است و برای تامین امنیت هرنوع توانیی که لازم باشد انجام می دهیم.

وزیردفاع در بخش دیگری از سخان خود اظهار داشت: ما هیچ ابایی از کسی نداریم و انچه مهم تلقی می شود این است که دنیا بداند ما به عنوان یک کشور مستقل اراده و عزم مل خود بر رفتارهایمان حاکم است و نه خواسته انان و  به خواسته آنان توجه نمی کنیم.

و با بیان اینکه ملت مصلحت خویش را می شناسد، گفت: در حوزه های موشکی برنامه های ما مشخص است و در مسیر انجام کار جز اراده خود هیچ اراده دیگری نمی تواند اثرگذار باشد./811/ ۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات