۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۹۹۱۲۹
حماسه 96/ نماینده خبرگان رهبری:

مردم شرکت در انتخابات را به ساعات آخر موکول نکنند

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که مردم نباید شرکت در انتخابات را به ساعات آخر روز موکول کنند، گفت: در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست؛ این حضور را به عنوان یک عبادت تلقی کرده و در فوریت انجام آن بکوشید.
پورمحمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز پس از شرکت در انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران بر حضور حداکثری مردم استان در این صحنه سیاسی تأکید کرد.

وی با تأکید بر این‌که مردم با حضور خود در پای صندوق رأی، کشور را در برابر دشمنان و بدخواهان بیمه کرده و اقتدار و ضریب امنیتی را افزایش می دهند، خاطرنشان کرد: دشمنان چشم دیدن عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران را ندارند و هر رأی ملت تیری بر دیدگان بدخواهان انقلاب است.

امام جمعه مراغه ادامه داد: انتظار می رود مردم شهیدپرور آذربایجان در اولین فرصت در پای صندوق های رای حاضر شده و کاندیداهای مورد نظرشان را انتخاب کنند، آینده نظام اسلامی در گرو اراده ملت است، هر چه آگاهانه‌تر در این انتخابات شرکت کنیم، به نفع خود و جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که مردم شرکت در انتخابات را به ساعات آخر روز موکول نکنند، گفت: در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست؛ این حضور را به عنوان یک عبادت تلقی کرده و در فوریت انجام آن بکوشید تا موجب سرافرازی ایران اسلامی و شادی روح حضرت امام و شهدای والا مقام شویم.

وی با تأکید بر این‌که حضور پرشور در انتخابات لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و ادای دین به خون هزاران شهید انقلاب و دوران دفاع مقدس است، گفت: اگر امروز در امنیت و آرامش کامل حق انتخاب داریم، به برکت خون شهدایی است که جان خود را برای ملت و کشور ایران فدا کردند./935/۲۰۲/ب2

 

ارسال نظرات