۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۴۹۹۱۴۸
حماسه ۹۶/ آیت الله جوادی آملی:

مردم ستون انقلاب هستند

حضرت آیت الله جوادی آملی ابراز امیدواری کرد که آنچه از صندوق رأی بیرون می آید به مصلحت نظام بوده و مورد رضایت حضرت ولی عصر (عج) باشد.
حماسه ۹۶ / حضور مراجع تقلید در پای صندوق های اخذ رای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید پس از انداختن رأی خود به صندوق 549 با بیان اینکه این نظام به برکت حضرت ولی عصر (ع) مستقر شده است، گفت: از مقام معظم رهبری و بزرگوارانی که در احیا و تقویت نظام ایفای نقش می کنند حق شناسی می کنیم.

وی همچنین از کسانی که انتخابات را با جلال، شکوه و امنیت برگزار می کنند تشکر کرد و از خداوند متعال درخواست کرد که نظام مقدس اسلامی را از هر گزندی محافظت کند.

این مرجع تقلید در ادامه با بیان اینکه مردم ستون دین هستند، باید تقویت شوند و نباید تنها به عنوان رأی دهنده به شمار آیند، اظهار داشت: باید توجه داشت که مردم تنها برای رأی دادن و حضور پای صندوق رأی نیستند که حضرت علی (ع) می فرمایند مردم ستون دین هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم در دفاع مقدس نظام را حفظ کردند، گفت: همه مسؤولان باید بر این مسأله تأکید داشته باشند که ستون را سرپا نگه دارند آن وقت است که این ستون هر باری را تحمل می کند اما اگر ستون زمین افتاده باشد فایده ای ندارد بنابراین مردم برای تشریفات نیستند.

حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه اگر رهبر علی (ع) باشد مادامی که مردم همراهی نکنند اثر لازم را ندارد، خاطرنشان کرد: آیا مشکل رهبری بود یا اینکه مردم در صحنه نبودند؟ اساس کار باید سر پا نگه داشتن این ستون باشد.

وی با تأکید بر اینکه ملتی که جیبش خالی است و شغل ندارد سرپا نیست، تصریح کرد: با تعارف نمی شود کارها را پیش برد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم افزود: این مردم ستون دین و انقلاب هستند و نظام را در برابر توطئه ها واکسینه می کنند و امروز نیز در این منطقه پر آتش، نظام را حفظ کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: باید باور کنیم که مردم ستون دین هستند و تمام تلاشها در راستای سرپا نگه داشتن این ستون باشد.

وی با بیان اینکه اگر عاقل و عالم نباشیم و رابطه عقلانیت نداشته باشیم ممکن است مشکلاتی ایجاد شود، ابراز امیدواری کرد که آنچه از صندوق رأی بیرون می آید به مصلحت نظام بوده و مورد رضایت حضرت ولی عصر (عج) باشد./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات