۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۴۹۹۲۱۳
حماسه۹۶/

برخی شعب اخذ رأی کار خود را در لرستان با تأخیر آغاز کردند

رییس ستاد انتخابات استان لرستان با اشاره به تأخیر در برگزاری انتخابات در برخی شعب اخذ رأی در شهرهای خرم آباد، بروجرد و دورود، گفت: علت این تأخیر برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیکی بود.
انتخابات

حبیب الله خجسته پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه رأی گیری در استان لرستان در یک هزار و 766 شعبه در حال برگزاری است، بیان داشت: حضور مردم در این شعب بسیار گسترده و چشمگیر است.

رییس ستاد انتخابات لرستان خاطرنشان کرد: در ساعات اولیه آغاز رأی گیری در برخی شعب به ‌ویژه در خرم‌آباد، بروجرد و دورود با تأخیر مواجه بودند.

وی خاطرنشان کرد: علت ایجاد تأخیر در شعب اخذ رأی این شهرها به دلیل این بود که شب گذشته چند نفر به اعضای شورای شهر افزوده شد.

خجسته پور با اشاره به توزیع دستگاه های برای برگزاری رأی گیری شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیکی عنوان داشت: با تأیید صلاحیت برخی کاندیداها برای اضافه شدن کد این افراد در دستگاه ها سبب بروز اختلالاتی در زمینه آغاز رأی گیری شد و در برخی شعب موجب شد انتخابات با تأخیر آغاز شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون همه شعب در حال فعالیت هستند و مشکلی در زمینه ادامه روند برگزاری انتخابات وجود ندارد، اظهار داشت: انتخابات در استان لرستان در سایه امنیت و آرامش در حال برگزاری است و هیچ گونه مشکل امنیتی وجود ندارد.

گفتنی است، انتخابات در شهر بروجرد با تأخیر دو ساعت و نیم آغاز شد و هم اکنون نیز با وجود اینکه انتخابات در امنیت و آرامش در حال برگزاری است، بر اساس گزارشات دریافتی به علت وجود دستگاه های الکترونیکی در شعب اخذ رأی برای انتخاب کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا مردم از روند کند رأی گیری در برخی شعب ناراضی هستند./302/9459/ب1

ارسال نظرات