۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۴۹۹۲۲۴
حماسه ۹۶/آیت الله علم الهدی:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات اقتدار مضاعفی به نظام اسلامی بخشید

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: با این حمایتی که مردم از جمهوری اسلامی انجام دادند، نظام ما در ظرف اقتدار بیشتری قرار خواهد گرفت.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز و پیش از قرائت خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه با حضور در مسجد گوهرشاد بارگاه منور رضوی، در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد مقدس شرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی پس از انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: امیدواریم خداوند متعال به برادران و خواهران ما در این کشور اجر عنایت کند و ان شاءالله در مقابل این که قلب نازنین و مقدس امام زمان(عج) از این حماسه مردم خوشحال شده، کشور، نظام و رهبر ما مشمول دعای خیر وجود مقدس ایشان قرار گیرد.

آیت الله علم الهدی افزود: صرف نظر از این که شرکت مردم در انتخابات فضیلتی برای تعیین سرنوشت شان است، این حضور در واقع یک حماسه جبهه ای در مقابل دشمن محسوب می شود.

وی با اشاره به پیام روشن حضور گسترده مردم در انتخابات، تصریح کرد: با این حمایتی که مردم از جمهوری اسلامی انجام دادند، پشتیبانی خود را از نظامی که در صف مقدم مبارزه با استکبار و کفر جهانی قرار دارد، ثابت کردند و در نتیجه نظام ما با این پشتیبانی مردم در ظرف اقتدار بیشتری قرار خواهد گرفت و بر ذلت دشمنان نیز افزوده خواهد شد./202/820/ب1

ارسال نظرات