۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۹۹۲۲۷
امام جمعه موقت بوشهر:

مردم پیروز واقعی انتخابات هستند

امام جمعه موقت بوشهر پیروز این انتخابات را مردم عنوان کرد و گفت: انتخابات آزاد نعمتی است اما عده ای قدر نمی دانند و به دنبال احیای جسد سران فتنه بودند اما با حضور مردم جواب دندان شکنی را دریافت کردند.
امام جمعه موقت بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با اشاره به انتخابات یکی از مصادیق مشروعیت هر نظامی را مردمی‌بودن آن نظام عنوان کرد و گفت: این نظام دارای خاستگاه مردمی است و همواره مردم ایران اسلامی در طول انقلاب نشان دادند که به آرمان های خود پایبند هستند.

امام جمعه موقت بوشهر پیروز این انتخابات را مردم عنوان کرد و ابراز داشت: انتخابات آزاد نعمتی است اما عده ای قدر نمی دانند و به دنبال احیای جسد سران فتنه بودند اما با حضور مردم جواب دندان شکنی را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه ظلمی که سران فتنه در سال 88 کردند هرگز از حافظه تاریخی مردم و نظام پاک نمی‌شود، اظهار داشت: تطهیر سران فتنه در جریان تبلیغات انتخابات توسط این عده ای قابل پذیرش نیست و این را باید بدانند.

حجت الاسلام هاشمی افزود: در زمان تبلیغات عده ای از شرایط سوء استفاده کردند و در کنار بداخلاقی ها شاهد اسراف زیادی در تولید و پخش پوسترها و بنرهای تبلیغاتی انجام دادند و فضای نازیبایی را در شهرها به وجود آوردند.

امام جمعه موقت بوشهر حضور مردم در صحنه انتخابات را حضوری حماسی توصیف کرد و بیان داشت: انتخابات به پایان می رسد و آنچه که می ماند تبدیل رقابت ها به رفاقت ها است.

حجت الاسلام هاشمی انتخابات را تبلور عزت، اقتدار و همدلی ملت بیان کرد و گفت: با توجه به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی، تمامی دنیا هم اکنون و به شکل لحظه‌ای در حال رصد انتخابات در ایران هستند/.۸۳۳/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات