۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۹۹۲۴۳
امام جمعه بندرعباس:

همگان به رأی برآمده از اراده مردم تمکین کنند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هر کس پیروز انتخابات شود، برگزیده مردم است و باید همگان به رای برآمده از اراده مردم تمکین کنند.
آیت الله نعیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به نقش اساسی و محوری مردم در تمامی تحولات کشور گفت: هر انتخاباتی که تا به امروز در کشور برگزار شده، منشأ تحقق خواست و رای مردم بوده است.

وی در ادامه افزود: همه اجزای نظام جمهوری اسلامی پای رای مردم استوارانه ایستاده و در صدر آن رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده اند که اجازه تعدی به رای مردم را هرگز نداده اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما یک فرصت بزرگ برای تعیین شرایط اداره کشور برای مدت 4 سال آینده است و انتخابات شوراها نیز به دلیل نقش و جایگاهی که شوراها در اداره شهرها دارند و اهمیتی که در قانون اساسی برای آنها قائل شده است، اهمیتی ویژه دارند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اهمیت ویژه این دوره از انتخابات گفت: چرا که اوضاع داخلی بسیاری از کشورهای همسایه ایران آشفته است و دشمنان قصد دارند تا فضای داخلی کشورمان را نیز ناامن کنند اما به مدد مشارکت عظیم امروز موفق نخواهند شد و توطئه‌های آنان شکست سهمگینی خواهد خورد.

وی تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی منشأ آرامش و اقتدار کشور در مواجهه با طوفان سهمگین توطئه‌ها است و ملت ما در طول تاریخ 37 ساله انقلاب اسلامی بارها ثابت کرده‌اند که همدل و همراه با نظام و انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه بندرعباس از همه مردم شهر بندرعباس و استان هرمزگان خواست تا در انتخابات به شکل واقعی رای دهند و به کاندیداهایی که حاضرند برای رای مردم هزینه کنند و یا قصد خریدن رای مردم را دارند، هرگز رای ندهند چرا که این کار نه تنها خیانت است بلکه شان و جایگاه انتخابات را نیز تقلیل می‌دهد.

آیت الله نعیم آبادی گفت: هر کس پیروز انتخابات شود، برگزیده مردم است و باید همگان به رای برآمده از اراده مردم تمکین کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: از مردم می‌خواهم که سریع‌تر رای خود را به صندوق بیاندازند و حضور در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی، سوم خرداد، نشانه ایمان ملت بزرگ ایران به پروردگار یکتاست.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: باید دلایل و عوامل پیروزی ملت ایران در این روز به یادماندنی را به درستی شناخت و درباره آن تفکر کرد.

خطیب جمعه بندرعباس ابراز داشت: امروز می توان با بهره گیری از مکتب خرمشهر، جامعه ای آباد داشت.

وی بیان کرد: سوم خرداد و فتح خرمشهر را به همه ارتشیان سپاهیان و بسیجیان تبریک می گویم، ما باید عناصر پیروزی سوم خرداد را باید بررسی کنیم./201/851/ب1

ارسال نظرات