۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۹۹۳۶۸
حماسه ۹۶/ آیت الله نعیم آبادی:

مردم وعده‌های کاندیداها را فراموش نمی ‌کنند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تأکید بر اینکه مردم وعده‌های کاندیداها را فراموش نمی ‌کنند، گفت:  تکلیف رییس جمهور منتخب روشن بوده و باید مشکل های اقتصادی و معیشت مردم را حل کند.
آیت الله نعیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امشب در بدو ورود به شعبه اخذ رأی مسجد قدس بندرعباس و قبل از انداختن رأی خود به صندوق اخذ رأی در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات از صبح امروز با حضور گسترده مردم معتقد به اسلام و نظام اسلامی که برای برپایی آن خون داده اند آغاز شده و این حضور پرشکوه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این مردم همان‌ هایی هستند که برای برپایی انقلاب خون داده، هشت سال به دفاع از کشور پرداخته، تحریم های سخت را تحمل کرده، روز جهانی قدس در صحنه حضور گسترده داشته و دارند و در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور می یابند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: مردم ما همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند؛ در ایران اسلامی به طور میانگین تقریبا هر سال یک انتخابات برگزار کرده ‌ایم که مردم در آن حضور خوبی داشته ‌اند.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: مشارکت حداکثری مصونیت و اقتدار برای کشور ایجاد می‌ کند که زمینه دست‌ اندازی دشمنان به جمهوری اسلامی ایران را کم می کند.

وی همچنین اضافه کرد: یکی از شاخصه ‌های مهم دموکراسی در دنیا انتخابات است به طوری که در هر کشوری به تناسب افزایش میزان مشارکت مردم رونق دموکراسی افزایش پیدا می‌ کند.

امام جمعه بندرعباس حضور مردم در این انتخابات را سرنوشت‌ساز خواند و افزود: چون شرایط نظام و کشور به گونه‌ای بوده که نگاه همه دنیا به آن نگاه ویژه‌ ای است حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش افزایش می دهد.

آیت الله نعیم آبادی افزود: تک رأی هایی که از سوی مردم به صندق های ریخته می‌ شود جهت گیری و سرنوشت کشور را رقم می زنند.

وی یادآور شد: آرای میلیونی مردم از کنار هم قرار گرفتن دانه دانه رأی ها تشکیل می‌ شود و کسی تصور نکند و نگویند یک رأی در سرنوشت کشور تأثیر ندارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هیچ‌ کس نباید از اهمیت رأی خود غافل بوده و نسبت به تأثیر حضور خود در انتخابات بی توجه باشد.

وی بیان داشت: دشمن اگر تاب دیدن این حضور مردم را ندارد، بعینه از رسانه‌ های خود شاهد آن باشد و اگر تاب آنرا ندارد از خشم بمیرد.

امام جمعه بندرعباس پس از انداختن رأی به صندوق اخذ رأی در پاسخ به سؤال خبرنگار رسا در هرمزگان مبنی بر اینکه به رییس جمهور منتخب چه توصیه ای دارید، گفت: تکلیف رییس جمهور منتخب روشن بوده و باید مشکل های اقتصادی و معیشت مردم را حل کند.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: وی باید خلأ های فرهنگی جامعه را پر کرده، به آنچه مردم توقع دارند عمل کرده، وعده‌های خود را عملیاتی و اجرایی کند.

وی اشاره کرد: مردم وعده‌های کاندیداها را فراموش نمی ‌کنند و فرد منتخب باید این موضوع را مدنظر قرار دهد./851/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات