۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰
کد خبر: ۴۹۹۴۰۴
حماسه۹۶/

صندوق رای محل پایان مخاصمات است

وزیر نفت با اشاره به اینکه انتخابات نشانه اقتدار ملت ایران است،گفت: صندوق رای محل پایان مخاصمات است.
زنگنه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات نشانه اقتدار ملت ایران است و پیام سربلندی و ازادی و قدرتنمندی ما به جهانیان است. ان شالله با حضور حداکثری این سربلندی به ارمغان بیاوریم. جمهوری اسلامی ایران عمیق ترین مردمسالاری را در منطقه تجربه می کند و این دستاورد بزرگ امام، رهبری و ملت بزرگ ایرات است.

وی افزود: امروز برای ملت ایران روز بزرگی است  زیرا نه تنها رییس جمهور را انتخاب می کند بلکه مرحله دیگری از توسعه سیاسی خود را رقم می زند. ما در انتخاباتی نشان دادیم  که یک مرحله بالاتری از توسعه سیاسی را بدست می اوریم.

زنگنه با بیان این که توسعه سیاسی و دمکراسی چیزی نییست که یک ّ شبه بدست اوریم برای ان بیش از  صد سال است تلاش می کنیم. جمهوری اسلامی بر مبنای نردن سالاری شکل گرفت مه باید قدر ان را بدانیم. هر کسی که رییس جمهور شود باید همه به ان کنک کند زیرا رییس جمهور همه ملت ایران است. انچه که مهم است ایران ، ازادی و حقوق اساسی مردم است که باید با دوستی و برادری انها را جلو ببریم.زنگه  با بیان این که یک نفر رییس جمهور می شود و باید همه به ان فرد کمک کنیم تا ان فرد موفق شود و نباید مثل چهار سال گذشته   که یکی رییس جمهور شد و دیگران تلاش کردند وی را زمین بزنند این روش ناجوانمردانه ای است. صندوق رای محل پایان مخاصمات است و حالا برای توسعه کشور باید رفاقت ها اغاز شود./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات