۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۴۹۹۴۲۹
مدیر حوزه علمیه قزوین:

مردم روحانیت را پناهگاه و مورد اعتماد خود می‌دانند

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اعتماد مردم به روحانیت، گفت: مردم روحانیت را پناهگاه و مورد اعتماد خود می‌دانند، از این رو باید از این فرصت ناب استفاده کرده و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را برای مردم تشریح کرد.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به ماموریت‌های مهم حوزه در صیانت از نظام، انقلاب و ولایت فقیه، گفت: حوزویان باید در منابع دینی تحقیق کرده و جایگاه نظام اسلامی و ولایت فقیه و نقش علما در اداره جامعه را تبیین کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که یکی از مأموریت‌های مهم علما و حوزه‌های علمیه، شناخت ابعاد مدیریتی و سیاسی نظام اسلامی در دوران غیبت امام زمان(عج) است، خاطرنشان کرد: روحانیت باید جایگاه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را به جامعه شناسانده و با استفاده از امکانات تبلیغی مانند صدا وسیما، مطبوعات، مساجد و حسینیه ها نقش اصلی را به خوبی ایفا کنند.

وی در ادامه افزود: علما و روحانیون باید دشمنان اسلام که مخالفت جدی اسلام و قرآن و در صدد بر اندازی جمهوری اسلامی هستند را بشناسانند و سپس به مردم معرفی کرده و راه‌های مقابله با آنها را برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام عباسی با تاکید بر ضرورت ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در جامعه، ابراز کرد: روحانیت باید با تحقیق و پژوهش و نیاز سنجی، آموزه‌های اسلام و اهل بیت(ع) را به زبان روز ارائه کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین، با اشاره به اعتماد  مردم به روحانیت، تصریح کرد: مردم روحانیت را پناهگاه و مورد اعتماد خود می‌داند، از این رو باید از این فرصت ناب استفاده کرده و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را تشریح کنند همچنین مسؤولان را به خدمت بیشتر تشویق کنند./873/۱۰۲/ب2

 

ارسال نظرات