۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۹۹۴۳۱
مردانی خبر داد؛

مشارکت ۷۵ درصدی مردم استان چهارمحال و بختیاری در انتخابات

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از مشارکت ۷۵ درصدی مردم این استان در انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت ماه خبر داد.
نتایج انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، جعفر مردانی، رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اهالی رسانه این استان، با اشاره به حضور چشمگیر مردم کشور در پای صندوقهای رأی در روز گذشته، از مشارکت 75 درصدی مردم این استان در انتخابات روز 29 اردیبهشت ماه خبر داد.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دارای حدود یک میلیون جمعیت است، گفت: از این تعداد 665 هزار نفر واجد شرایط رأی بودند که حدود 500 هزار نفر در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کردند و این حضور بی سابقه است.

مردانی با اشاره به اینکه نتایج نهایی دوازهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان به تفکیک شهرستان ها تا عصر امروز اعلام می شود، خاطرنشان کرد: نتایج انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارمحال و بختیاری نیز پس از اعلام نتایج رییس جمهوری اعلام می شود.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری 918 شعبه ویژه انتخابات ریاست جمهوری و 887 شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده بود، افزود: برگزاری 2 انتخابات همزمان در 29 اردیبهشت ماه در کمال آرامش و امنیت، مرهون خدمات نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی است که جای تشکر دارد.

این مقام مسؤول با تشکر از همه عوامل اجرایی در انتخابات گفت: 22 هزار عوامل اجرایی شبانه‌ روز در راستای برگزاری انتخابات استان تلاش کردند.

وی در پایان با بیان اینکه در شهرهای بروجن و شهرکرد به دلیل حضور گسترده و اخذ الکترونیکی آراء در این شهرها، سبب تسریع در روند انتخابات نسبت به سایر شهرهای این استان بود، گفت: امید است تجربه برگزاری الکترونیکی انتخابات در شهرهای بروجن و شهرکرد در انتخابات آتی تکرار شود./203/9457/ب1

ارسال نظرات