۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۹۹۴۶۸
امام جمعه ویس:

اشتغال و اقتصاد اولویت منتخب ملت باشد

امام جمعه ویس با بیان اینکه منتخب ملت باید شعارهای تبلیغاتی بیان شده در مناظره ها را اولویت خود قرار دهد، گفت: رییس جمهور منتخب به اشتغال و وضعیت اقتصادی و تحقق شعار سال توجه ویژه ای داشته باشد.
اشتغال زایی

حجت الاسلام محمد علی آفرین، امام جمعه ویس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور گسترده مردمی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه و تبریک چنین حماسه ای به رهبرانقلاب و ملت ایران ابراز داشت: حضور و شرکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی هم و غم رهبر معظم انقلاب و دلسوزان انقلاب اسلامی است اما با وجود مشکلات موجود باز شاهد چنین حضوری بودیم.

امام جمعه ویس با تبریک به منتخب ملت ایران اظهار داشت: مردم بار دیگر به رییس جمهور کنونی اعتماد کردند و انتظار خدمت صادقانه برای رفع مشکلات عدیده مردم به ویژه جوانان، مستضعفان و محرومانی که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، را دارند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ویس با اشاره به اینکه منتخب ملت به عنوان رییس جمهور مردم ایران باید به همگان توجه داشته باشد، خاطرنشان ساخت: ان شاء الله مسؤولان نظام اسلامی خدمتگزارانی صدوق برای مردم همیشه حاضر در صحنه های متعدد باشند.

حجت الاسلام آفرین با بیان اینکه منتخب ملت باید شعارهای تبلیغاتی بیان شده در مناظره ها را اولویت خود قرار دهد، عنوان داشت: رییس جمهور جدید به حل معضلاتی که گریبانگیر مردم و نظام اسلامی است از جمله اشتغال و وضعیت اقتصادی و تحقق شعار سال، تولید و اشتغال توجه ویژه ای داشته باشد.

وی در پایان گفت: مردم بزرگوار ایران بحث ها و رقابت های تبلیغاتی را کنار گذاشته و از امروز با برادری و یگانگی در کنار دولت آینده ایران اسلامی را آبادتر کنیم./303/9456/ب1

ارسال نظرات