۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۹۹۴۷۵
امام جمعه آبادان:

حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی پاسخی قاطع به دشمنان نظام بود

حجت الاسلام ابراهیمی پور با تبریک به ملت ایران به دلیل حضور پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، گفت: مردم با حضور شگفت انگیز در پای صندوق های رای و لبیک به ولی امر مسلمین مشت محکمی به یاوه گویان زدند.
نتایج انتخابات

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز گفت: پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند و یک حماسه ارزشمندی را به ارمغان آوردند و هچنین در وهله دوم به منتخب ملت تبریک عرض می کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: نامزدهای ریاست جمهوری باید از امروز به رفاقت بپردازند و رقابت های انتخاباتی به پایان رسید و رییس حمهور منتخب هم به فکر مشکلات فراوان اقتصادی مردم باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در رابطه باهمکاری بین دولت و مردم ابراز داشت: باید مردم به دولت کمک کنند و همچنین دولت هم به مردم خدمات بدهد با اینکه در چهارسال اول متاسفانه شاهد کمک آنچنانی و محسوس دولت به مردم نبودیم.

امام جمعه آبادان با اشاره به مشکلات فراوان خوزستان اظهار داشت: در سفر اخیر تبلیغاتی رییس جمهور منتخب گفته شد که مشکلات خوزستان را حل می کنیم و امیدواریم این مشکلات فراوان که شامل بیکاری، گرد و غبار و انتقال آب می باشد، حل شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در رابطه با حضور مردم در انتخابات گفت: مردم با هر اندیشه و تفکری دیروز پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی بیان داشت: نامزدها در این انتخابات برخلاف کاندیداهای سال 88 بسیار قانونمندار و با اخلاق اسلامی رفتار کردند و نتایج را قبول کردند و همچنین به منتخب مردم تبریک می گویند که این یک حرکت بسیار خوبی در جهت دموکراسی دینی است./303/9453/ب1

ارسال نظرات