۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۹۹۴۹۴
امام جمعه بهبهان:

رییس جمهور منتخب وعده هایش را عملی کند

امام جمعه بهبهان گفت: رییس جمهور منتخب ملت باید وعده های خود را عملی و معضل بیکاری را برطرف و چرخ های اشتغال و تولید را به حرکت در آورد.
وعده انتخابات

حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در انتخابات اظهار داشت: امروز دوره رقابت پایان و دوره رفاقت آغاز شده است؛ هر چند که در دوران تبلیغات نامزدهای انتخاباتی روش های متعددی برای کسب آراء پیگیری کردند.

امام جمعه بهبهان با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید تقوامداری را رعایت و از بیان سخنان کذب و افتراء دوری می کردند، عنوان داشت: اکنون با داشتن گرایش ها و سلایق سیاسی مختلف باید متحد بوده و برای رفع محرومیت ها و عمل به وعده های داده شده به مردم تلاش کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان گفت: رییس جمهور منتخب ملت باید وعده های خود را عملی و معضل بیکاری را برطرف و چرخ های اشتغال و تولید را به حرکت در آورد.

حجت الاسلام ناصری در ادامه با بیان اینکه نزدیک به 16 میلیون به رییس جمهور منتخب رأی ندادند، عنوان کرد: تفکر و رأی چنین جمعیتی را نمی توان نادیده گرفت و رییس جمهور جدید باید تفکر چنین جمعیتی را مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه هر رأی مردم، رأی به نظام اسلامی است، عنوان کرد: حضور در انتخابات به معنای پذیرفتن نظام اسلامی و چارچوب کلی آن است و با چنین مقبولیتی بر اقتدار آن افزوده و معضلات داخلی و خارجی سریعتر و قوی تر حل خواهد شد و دشمنان به حمایت ملت از نظام واقف و از توطئه چینی مأیوس می شوند./303/9456/ب1

ارسال نظرات