۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۴۹۹۵۴۷

نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در دو حوزه انتخابیه آذربایجان‌شرقی

نتایجه انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه‌های انتخابیه مراغه ـ عجب‌شیر و اهر ـ هریس در استان آذربایجان‌شرقی مشخص شد.
مجلس شورای اسلامی

سعید شبستری، رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: با پایان شمارش آرای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر، علی جلیلی با کسب با کسب 33 هزار و 705 رای توانست به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه انتخاب شود.

وی از مشارکت 65 درصدی مردم مراغه در انتخابات خبر داد و گفت: در این انتخابات 127 هزار و 949 نفر از 192 هزار واجد شرایط رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

به گفته شبستری در این انتخابات و بر اساس آرای ماخوذه از شعب اخذ رای در شهرستان مراغه، به ترتیب علی باقرپورآذریان، علی علیزاده، سعید نقوی، مهدی دواتگری، سعید محمدی، منصور پورموذن و بولود سلیمانی در رتبه های بعدی شمارش آرا قرار گرفتند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان نیز، حسن روحانی 74 هزار و 903 رای، سید ابراهیم رئیسی 50 هزار و 479 رای، سیدمصطفی میرسلیم یک هزار و 791 رای و مصطفی هاشمی طبا نیز 776 رای کسب کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نتیجه انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه اهر -هریس نیر اظهار داشت: با پایان شمارش آرای انتخابات میان دوره ای مجلس دهم در حوزه انتخابیه اهر - هریس، بیت الله عبدالهی با کسب بیشترین رای از این حوزه به مجلس راه یافت.

شبستری با اشاره به میزان آرای کسب شده از سوی منتخب مردم اهر و هریس افزود: در این حوزه انتخابیه بیت اله عبدالهی با 23 هزار و 144 رای نفر اول، مهدی حسینیان سراجه لو با 16 هزار و 579 رای و احمد محرم زاده یخفروزان با 12 هزار و 647 در رده های دوم و سوم قرار گرفتند./303/935/ب1

ارسال نظرات