۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۴۹۹۵۷۰
امام جمعه پلدختر:

تبعیت از ولایت و رهبری پیام حضور مردم در انتخابات بود

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات نشاط و شادابی را در جامعه زنده کرد، گفت: تبعیت از ولایت و رهبری پیام حضور مردم در انتخابات بود.
امام جمعه پلدختر

حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از حضور با بصیرت مردم ولایی استان لرستان در انتخابات 96 قدردانی کرد.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه مردم لرستان با شوری وصف ناشدنی به صحنه آمدند و حماسه ای سرنوشت ساز خلق کردند، افزود: پیام این حضور تبعیت از ولایت و رهبری بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم متعهد، همیشه در صحنه و آگاه شهرستان پلدختر نیز هم پای دیگر هموطنانشان با هوشیاری و یکدلی به صحنه آمدند تا به ندای رهبری لبیک بگویند.

حجت الاسلام سوری پیام دیگر حضور مردم در انتخابات را تجدید پیمان با آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در سایه حضور چشمگیر مردم پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری به تاریخ حماسی این شهرستان و کشور افزود، ادامه داد: این حضور شعور بالای سیاسی مردم را به دنیا نشان داد.

مسؤولان وظیفه خطیری در برابر حضور مردم دارند

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه حضور مردم نشان از پشتیبانی از نظام است، افزود: در سایه این حضور مسؤولیت مسؤولان خطیرتر می شود، مسؤولان با خدمت به موقع و صادقانه باید اعتماد مردم به نظام را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در انتخابات تجلی اوج مردم سالاری دینی است، خاطرنشان کرد: این حضور در حفظ و افزایش اقتدار و افتخار نظام و انقلاب نقش آفرین است.//۹۴۵۹/۳۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات