۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۹۹۶۸۳
آیت الله طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با رسا:

رییس جمهور منتخب باید به قانون و آرمان‌های انقلاب پایبند باشد

امام جمعه اصفهان با بیان این که عشق به نظام سبب شد تا مردم ساعت ها برای رأی دادن در صف های طولانی بایستند، از منتخب مردم خواست که به قانون و آرمان‌های انقلاب پایبند باشد.
آیت الله طباطبایی نژاد

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، گفت: با وجود تبلیغات گسترده دشمنان اسلام و انقلاب، مردم حضوری بی نظیر پای صندوق های رأی داشتند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، تبلیغات دشمن بر مردم ما اثر ندارد؛ مردم پای نظام و کشور ایستاده اند و به جمهوری اسلامی ایران ایمان دارند.

امام جمعه  اصفهان ادامه داد: نه تنها در این انتخابات، بلکه در مقاطع مختلف ملت ایران حماسه آفرین هستند؛ از همین جهت است که شاهد بودیم مردم چندین ساعت در صف های طولانی انتخابات ایستادند و با عشق به نظام جمهوری اسلامی ایران رأی دادند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ابراز داشت: مردم ایران تابع رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید هستند و افزون بر آن، وظیفه شرعی خود می دانند که در انتخابات شرکت کنند؛ قطعا همه مؤمنان در این انتخابات شرکت کرده اند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: رییس جمهور منتخب باید پایبند به قانون و آرمان های انقلاب باشد و وعده های خود را عملی کند؛ براساس قانون فردی که رأی اکثریت را بدست آورده است، رییس جمهور قانونی کشور بوده و همه مردم و مسؤولان باید از او حمایت و با وی همکاری کنند.

وی در پایان بیان داشت: رییس جمهور برای خدمت به مردم آمده و به عنوان خدمتگزار ملت انتخاب شده است، پس باید بدون هوا و هوس و به دور از هر گونه جناح گرایی در راه پیشرفت و علم و توسعه کشور تمام تلاش خود را به کار گیرد./840/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات