۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۹۹۷۴۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در استان لرستان، گفت: تفسیر قرآن از برنامه های مهم است که با همکاری مبلغان و اساتید تفسیر برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، بیان داشت: تبلیغات اسلامی لرستان آمادگی کامل در راستای برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان را دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه تفسیر قرآن‌ کریم از برنامه‌های محوری  تبلیغات اسلامی لرستان است، افزود: این برنامه در ماه مبارک رمضان امسال برگزار می شود.

فعالیت یک هزار و 400 مبلغ در ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه از اعزام مبلغان به سراسر استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: یک هزار و 400 مبلغ تا پایان ماه رمضان در استان فعالیت خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان بومی در کنار مبلغان اعزامی با حضور در مساجد، حسینه های و دیگر اماکن تبلیغی در ماه مبارک رمضان به ترویج و تبلیغ معارف الهی می‌پردازند.

حجت الاسلام غلامی هدف از اعزام مبلغان را ترویج معارف قرآنی، بیان عقاید، اخلاق و احکام دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای استفاده مخاطبان به‌ ویژه نسل جوان از فرصتهای معنوی است.

وی برنامه تفسیر قرآن را از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: در این راستا اساتید تفسیر در کنار مبلغان اعزامی فعالیت خواهند داشت.

حجت الاسلام غلامی برگزاری برنامه جزءخوانی و پخش مستقیم از شبکه‌های رادیو و تلویزیون استانی را از دیگر برنامه‌های محوری برای روزه‌ داران در ماه مبارک رمضان عنوان کرد./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات