۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۵۰۰۰۶۴
امام جمعه آوج:

فضای انتخابات فضایی سرشار از امنیت و آرامش بود

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه فضای انتخابات فضایی سرشار از امنیت و آرامش بود، گفت: مردم با حضور پرشور و حماسی خود ثابت کردند که این نظام متعلق به خود آنها است و مشروعیت سیاسی دارد.
حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی

حجت الاسلام سید ضیاالدین هاشمی، امام جمعه شهرستان آوج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: مردم با حضور خود در انتخابات ثابت کردند که تا آخرین نفس از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع خواهند کرد و همواره در صحنه‌های انقلاب حاضر هستند.

وی در ادامه با اشاره به ثمرات حضور مردم در انتخابات، افزود: این حضور در درازمدت موجب می‌شود که مردم در هیچ شرایطی دست از حمایت و پشتیبانی کشور خود برندارند و همواره حامی اندیشه‌های امام راحل و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

امام جمعه شهرستان آوج در ادامه پیروز اصلی در انتخابات را از آن مردم دانست و اظهار کرد: برنده اصلی در انتخابات ملت ایران است مردمی که آزادانه پای صندوق‌های رأی آمدند و با مشارکت خود در تعیین سرنوشت کشور حماسه‌ای را در تاریخ انقلاب رقم زدند که دوباره نام ایران را سرافراز و سربلند کرد.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه با بیان اینکه فضای انتخابات فضایی سرشار از امنیت و آرامش بود، تصریح کرد: خوشبختانه انتخابات در فضایی به دور از تنش‌ها و هنجارهای سیاسی برگزار شد که این امر مرهون درایت و مدیریت شورای نگهبان و همکاری خود مردم بوده است؛ مردم با حضور پرشور و حماسی خود ثابت کردند که این نظام متعلق به خود آنها است و مشروعیت سیاسی دارد.

وی در پایان گفت: امیدواریم کسانی که اداره امور اجرایی کشور را در اختیار می‌گیرند افرادی باشند که عمل به وعده‌های داده شده را در اولویت و دستور کار خود قرار دهند و تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم و کشور به کار گیرند و ایران را مانند گذشته با مدیریت درست و شایسته به عزت و اقتدار برسانند./873/۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات