۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۰۰۱۴۲
امام جمعه بوئین زهرا مطرح کرد؛

بهره‌مندی از ظرفیت روحانیان و علمای دین بهترین ابزار ترویج سنت حسنه وقف

حجت الاسلام زرینه گفت: بهترین راه ترویج سنت حسنه وقف در شهرستان بوئین زهرا استفاده از ظرفیت بالقوه بیش از ۵۰ روحانی مبلغ مستقر در شهرستان خواهد بود که بهره‌مندی از ظرفیت روحانیان و علمای دینی بهترین ابزار ترویج سنت حسنه وقف است.
حجت الاسلام زرینه

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام محمد همایون زرینه امروز در دیدار با حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ضمن اعلام رضایت از عملکرد اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان بوئین زهرا وقف را سنت حسنه‌ای دانست که همگان می‌بایست در راستای ترویج آن گام بردارند.

وی در ادامه بهترین راه ترویج سنت حسنه وقف در شهرستان بوئین زهرا را استفاده از ظرفیت بالقوه بیش از ۵۰ روحانی مبلغ مستقر در شهرستان بوئین زهرا دانست و اظهار داشت: روحانیت و علماء دینی همیشه یکی از بهترین ابزار قابل اعتماد برای تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام بوده‌اند.

حجت الاسلام زرینه در ادامه ابراز کرد: بیان احکام شرعی وقف و لزوم رعایت و توجه آن توسط یک عالم و روحانی دینی معتمد در بین مردم بهترین شیوه ترویجی در این راستا است.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین هم در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ارئه کرد.

شایان ذکر است حضور در جلسه توجیهی هیئت امناء امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بوئین زهرا و همچنین دیدار با فرماندار بوئین زهرا از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به این شهرستان بود./873/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات