۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۰۰۱۴۸
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین خبر داد؛

برگزاری دوره‌های آموزشی توجیهی ویژه هیأت امناء امامزادگان و بقاع متبرکه قزوین

حجت الاسلام عادل گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی توجیهی ویژه هیأت امناء مختلف امامزادگان و بقاع متبرکه در همه شهرستان‌های استان قزوین به طور مجزا عملیاتی شده است.
دوره‌های آموزش هیئت امنا

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین امروز در آخرین دوره آموزشی هیئت امناءامامزادگان و بقاع متبرکه در شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی توجیهی ویژه هیئت امناء مختلف امامزادگان و بقاع متبرکه در همه شهرستان‌های استان قزوین به طور مجزا عملیاتی شده است.

وی در ادامه افزود: برای دستیابی به اهداف کلانی که سازمان اوقاف و امورخیریه در نظر گرفته است در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ترویجی نیاز به همکاری و تعامل دوسویه مستمر بین ادارات اجرایی و امناء محترم امامزادگان به عنوان بازوان اجرایی داریم تا بتوانیم به نتایج مطلوب برسیم.

دوره های آموزشی توجیهی هیئت امناء امامزادگان شهرستان های تاکستان، البرز، قزوین و بوئین زهرا در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، حراست و توسعه منابع انسانی با تشریح وظایف توسط مسؤولان مرتبط با هر حوزه در هرشهرستان در مدت ۱ ماه برگزار شد و بالغ بر ۱۰۰ عضو هیئت امناء در این دوره‌ها حضور یافتند./873/۱۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات