۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۵۰۰۲۲۸
رهبر مسیحیت کاتولیک فرانسه:

همجنس گرایی دشوار ترین مسأله امروز جوامع غربی است

رهبر مسیحیت کاتولیک فرانسه با بیان این که در جامعه جهانی امروز احساس حضور خدا با وجود رسانه های مختلف بسیار سخت شده است، گفت: همجنس گرایی دشوار ترین مسأله امروز جوامع غربی است.
غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،کاردینال دوبست رهبر مسیحیت کاتولیک فرانسه عصر امروز در نشست هم اندیشی اسلام و مسیحیت که در سالن جلسات مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، با بیان اینکه هنر روحانیون دینی این است که به زندگی مادی مردم رنگ و بوی معنوی بدهند، گفت: احساس حظور خدا در جامعه جهانی امروز با وجود هجمه تبلیغاتی رسانه های مختلف و انواع فشار ها بسیار سخت ات و یک روحانی دینی وظیفه دارد بر مدار عشق و اخلاق مردم را به معنویت و خدا گرایی دعوت کند.

وی افزود: با وجود این که در جامعه امروز میزان امید به زندگی در میان مردم افزایش یافته است اما مردم امروز از خدا دور شده اند و باید برای نزدیک کردن مردم به خدا گام برداشت.

رهبر مسیحیت کاتولیک فرانسه  با اشاره به این که آموزش‌های مختلف میان زن و مرد به سوی برابری رسیده است و در خصوص خانواده شاهد تغییر شیوه های ازدواج هستیم و متأسفانه مفاهیم خانواده و ازدواج در کشورهای مختلف دچار تغییر شده است، تصریح کرد: مردم فرانسه به عشق اهمیت زیادی می دهند و بر هیمن اساس می توان خدا را از این دریچه به آنها معرفی کرد.

کاردینال دوبست با تأکید بر این که قوانین الهی برای بهبود رابطه ها وضع شده نه برای قطه رابطه ها ادامه داد: به همین وسیله می توان میان مردم عشق و علاقه ایجاد کرد و رابطه ها را تقویت کرد.

وی با بیان این که امروز همجنس بازی یک مشکل دشوار و یکی از دشوار ترین مسائل زندگی در جوامع غربی است، ادامه داد: باید با این مشکل مواجه شد و باید دقت کرد که در مکتب مارکسیسم آموزه های زیادی برای تغییر تمدنی این موضوع وجود دارد.

رهبر مسیحیت کاتولیک فرانسه افزود: افرادی همچون راهبه‌ها سعی می‌کنند که خودشان را از زندگی مادی جدا کنند، در جهان و ایران خیلی از افراد هستند که به دنبال خدا هستند و باید این افراد را پیدا کرد و خدا را به آنها معرفی کرد و زندگی آنها را با معنویت گره زد./968/پ۲۰۲/ج

 

ارسال نظرات