۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۵۰۰۲۸۴
برای چهارمین سال متوالی؛

مدرسه علمیه نواب در سطح چهار تخصصی طلبه می‌پذیرد

ثبت‌نام آزمون ورودی سطح چهار تخصصی مدرسه عالی نواب برای چهارمین سال متوالی انجام می شود و امسال داوطلبان می‌توانند در یکی از سه رشته تخصصی کلام جدید، کلام مقارن و فقه مقارن ثبت‌نام کنند.
پوستر مدرسه عالی نواب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ثبت‌نام آزمون ورودی سطح چهار تخصصی(دکتری) مدرسه عالی نواب برای چهارمین سال متوالی انجام می شود و امسال داوطلبان می‌توانند در یکی از سه رشته تخصصی کلام جدید، کلام مقارن و فقه مقارن ثبت‌نام کرده که پس از گذراندن آزمون کتبی و مصاحبه علمی پذیرفته می شوند.

ثبت‌نام این رشته‌های تخصصی از اول خرداد ماه آغاز شده و تا بعد از ماه مبارک رمضان، 15 تیر ماه ادامه خواهد داشت و آزمون کتبی در دو بخش عمومی و تخصصی در روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 مرداد، در مدرسه علمیه نواب برگزار می‌شود.

داشتن مدرک تخصصی سطح 3 و یا کارشناسی ارشد مرتبط به رشته های متقاضی، اشتغال به تحصیل رسمی و تمام وقت در حوزه علمیه و قبولی در آزمون دکتری و مصاحبه علمی از جمله شرایط داوطلبان شرکت کننده برای این سطح است.

همچنین اعطای دانشنامه رسمی سطح 4 حوزه(دکتری)، امکان جذب به عنوان مدرس در حوزه های علمیه و مدرسه علمیه عالی نواب در سطح 2 و 3 و پرداخت کمک هزینه تحصیلی از جمله مزایای در نظر گرفته شده برای دانش پژوهان است.  

شایان ذکر است؛ داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به‌صورت حضوری به آدرس مشهد مقدّس، حرم مطهر امام رضا(ع)، ابتدای خیابان شیرازی، مدرسه علمیه عالی نواب و یا از طریق سایت مدرسه به آدرس www.h-navvab.ir مراجعه کرده و یا با شماره های 32259559 / 32214133– 051 تماس بگیرند./864/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات