۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۰۰۳۶۳
امام جمعه کرمان:

اخلاص در تبلیغ بسیار تعیین کننده است

امام جمعه کرمان گفت: تبلیغ دین کار ساده ای نیست، مبّلغ دین بعد از اخلاص باید خود را آماده کند تا کار و هدفش برای جلب رضایت خدا باشد
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان امروز ظهر در همایش طلایه داران تبلیغ در محل سازمان تبلیغات اسلامی این شهر، در جمع روحانیت با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: انسان باید در کارهای خود اخلاص داشته باشد، اخلاص در کارها سبب می شود مسائل و مشکلات حل شود.

وی بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) که یکی از بزرگان و صالحان تاریخ هستند، ایشان با اخلاص و عمل صالح خود، در برابر شیطان بزرگ و مستکبران ایستادگی کردند و دشمنان اسلام را به زانو در آوردند.

امام جمعه کرمان ایراد کرد: اخلاص، ایثار و جانبازی مردم در دوران دفاع مقدس سبب شد، تا در برابر صدام حسین و هم پیمانانش بایستیم و فتح خرمشهر را به وجود آوریم.

وی تاکید کرد: فردی که یک مبلغ دین است باید در کارهای خود اخلاص و عمل صالح داشته باشد تا اثر گفتارش در جامعه پدیدار شود.

امام جمعه کرمان مطرح کرد: اهمیت کار روحانیت بسیار زیاد است، کاری که برای رضایت خدا باشد قطعا مشکلاتی به همراه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: تبلیغ دین کار ساده ای نیست، مبلغ دین بعد از اخلاص باید خود را آماده کند تا کار و هدفش برای جلب رضایت خدا باشد./۹۷۲/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات