۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۹
کد خبر: ۵۰۰۵۸۰

آخرین کارگاه تولید محتوا در فضای مجازی برگزار شد

انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه دوره‌های تخصصی خود در سواد فضای مجازی، آخرین روز کارگاه تخصصی «تولید محتوا در فضای مجازی» را برگزار کرد.
ضابط

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، آخرین روز از کارگاه «تولید محتوا در فضای مجازی» برگزار شد.

بر پایه این گزارش در این کارگاه تخصصی، مصطفی ضابط کارشناس رسانه و فضای مجازی به بیان مهمترین مسائل مربوط به حضور فعال در فضای مجازی پرداخت.

وی در این کارگاه درباره مسائلی همچون معرفی، تحلیل، آسیب شناسی و ارائه راهکار در زمینه شبکه های اجتماعی، تاریخچه شبکه اجتماعی، انواع شبکه های اجتماعی مجازی عمومی، ارتباطی موبایلی، محتوا محور و تخصصی مطالب خود را ارائه کرد.

وی در ادامه علت محبوبیت شبکه اجتماعی و ماهیت این شبکه ها، کارکردها و فرصت ها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی را بیان کرده و به معرفی و بررسی شبکه‌های اجتماعی تخصصی پرداخت.

استاد ضابط در انتها جهت تولید محتوا در فضای مجازی کار با نرم‌افزارهای عکس نوشته‌ساز را آموزش داد و به روش ترکیب متن و تصویر جهت تغییر در اندیشه کاربر و روش قیاس تصویر در شبکه اجتماعی پرداخت.

خاطر نشان می‌شود انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی به صورت متناوب دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی ویژه طلاب در موضوعات مختلف سواد رسانه و فضای مجازی برگزار می‌کند./
۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات