۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۵۰۰۶۰۰
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

شاگردان مکتب ولایت کوچکترین تحرکات دشمن را رصد می کنند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: شاگردان مکتب ولایت امروز آتش فشان های زیر زمینی را راه انداخته و کوچکترین تحرکات دشمن را رصد کرده و با آنها به شدت برخورد خواهند کرد.
حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد حجت الاسلام یوسفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علیمراد یوسفی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در مراسم پرفیض شعبانیه در جمع بسیجیان و مؤمنان مسجد قمر بنی هاشم ابراز داشت: امروز به برکت تفکر امام خمینی(ره) و ولایتمداری ملت ایران، انقلاب اسلامی به عنوان تصمیم گیرنده در منطقه و جهان است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: دوران دفاع مقدس مملو از حماسه آفرینی و ولایتمداری رزمندگان اسلام بود، ملت ایران با پیروی از فرامین ولی فقیه برگ زرینی دیگر از تاریخ انقلاب را رقم زدند.

وی در ادامه بیان داشت: هر چه نظام دارد به برکت شهامت، شجاعت و ولایتمداری شهدا، جانبازان و ایثارگران است، امروز آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از بسیجیان و رزمندگان اسلام وحشت دارد و جرأت نزدیک شدن به انقلاب را ندارد.

این مسؤول تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه تبعیت از حکم الهی و مکتب ائمه اطهار(ع) است، رزمندگان اسلام با شور و شعور حسینی در خط ولایت فقیه حرکت کردند و حماسه ای عظیم را در دوران دفاع مقدس رقم زدند.

حجت الاسلام یوسفی مطرح کرد: حرکت رزمندگان اسلام برگرفته از نهضت امام حسین(ع) بود و تعهدی که به ولایت فقیه داشتند به دشمنان اجازه پیشروی و تجاوزی ندادند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه یادآور شد: امروز عده ای به دنبال تحریف مکتب امام خمینی(ره) و تضعیف ولایت فقیه هستند، قطعأ بسیجیان و جوانان با بصیرت در برابر نفاق چند لایه دشمنان ایستادگی کرده و آنها را به زانو در می آورند.

وی ادامه داد: شاگردان مکتب ولایت فقیه امروز آتش فشانهای زیر زمینی را راه انداخته و کوچکترین تحرکات دشمن را رصد کرده و با آنها به شدت برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام یوسفی در پایان ابراز داشت: مراقب باشیم که به واسطه نفاق چند لایه دشمن در زمین آنها قرار نگیریم، بصیرتی انقلابی لازمه مقابله و ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب است./857/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات