۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۰۰۶۳۷
عصر امروز برگزار می شود؛

دیدار رییس جمهور با مراجع تقلید بدون حضور خبرنگاران

رییس جمهور در سفری کوتاه به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه بدون حضور خبرنگاران دیدار می کند.
دیدار رئیس جمهور با مراجع تقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، عصر امروز به شهر مقدس قم سفر خواهد کرد و با برخی از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار و گفت وگو خواهد داشت.

براساس این گزارش، سفر رئیس جمهور عصر امروز از زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز خواهد شد و پس از آن به دیدار چندتن از مراجع تقلید و علمای حوزه خواهد رفت.

این گزارش می افزاید، طبق اعلام غیر رسمی استانداری استان قم این سفر بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود و اخبار این سفر از طریق رسانه های دولت و دفتر ریاست جمهوری منتشر خواهد شد.

البته قرار بود دیدار دکتر حسن روحانی با مراجع تقلید قبل از انتخابات برگزار شود که به دلیل اعلام رسمی دفاتر مراجع تقلید هیچ یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری موفق به دیدار مراجع تقلید نشدند.

این گزارش حاکی است، سفر پیشین رئیس جمهور به شهر مقدس قم بدون حضور خبرنگاران برگزار شد و اخبار این سفر از طریق دفتر ریاست جمهوری منتشر شد که برخی از مراجع تقلید نسبت به انعکاس این اخبار واکنش نشان دادند و متن دیدارها را به صورت کامل منتشر کردند.

گفتنی است، در روزهای اخیر و پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه نسبت به اجرای شدن سند2030 ابراز نگرانی کرده بودند و از این سند به عنوان عامل نفوذ استعمار یاد کردند.

پیش بینی می شود با توجه به حضور برخی اقلیت های مذهبی در مراسم تکریم از فعالان انتخاباتی آقای روحانی برخی از مراجع تقلید نسبت به این موضوع در دیدار رئیس جمهور واکنش نشان دهند.

گفته می شود در این سفر رئیس جمهور با حضرات آیات لطف الله صافی گلپایگانی، ناصر مکارم شیرازی، حسین وحید خراسانی و سیدموسی شبیری زنجانی دیدار و گفته خواهد داشت.

همچنین شنیده شده است به دلیل سفر تبلیغی حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی این شخصیت حوزوی با رئیس جمهور دیداری نخواهند داشت./917/ ۲۰۳

 

 

ارسال نظرات