۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۰۰۸۱۴
امام جمعه رزن:

آزادسازی خرمشهر مهمترین دستاورد بعد از پیروزی انقلاب بود

حجت‌الاسلام مولازاده گفت: بزرگترین و مهمترین دستاورد کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آزادسازی خرمشهر بود.
مولا زاده رزن خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت‌الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده بعد از ظهر امروز در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر را زمینه‌ساز پیروزی‌های دیگر در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: با آزاد سازی خرمشهر تمام معادلات جنگ به هم ریخت.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نیز بر روی دستان جوانان مسلمان ایران می چرخید، افزود: هنگامی که ما با عراق در جنگ بودیم وسیله دفاعی کمی در اختیار داشتیم و با ایمان و بردباری در برابر استعمارگران جهان و متحدان صدام ایستادگی کردیم تا به جهانیان ثابت کنیم برای پیروزی چیزی بیشتر از گلوله نیاز است.

امام جمعه رزن مهمترین عامل موفقیت و پیروزی در عملیات آزادسازی خرمشهر را روحیه ایمان و ایثار رزمندگان و هدایت‌های امام (ره) دانست و ادامه داد: فتح خرمشهر و آزادسازی آن از سوی رزمندگان در جنگ تحمیلی یک معجزه الهی بود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح یک سرزمین یا منطقه نبود بلکه نماد وحدت و ایمان و ایثار تمام مردم کشور بود، اظهار کرد: بزرگترین و مهمترین دستاورد کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آزادسازی خرمشهر بود.

حجت‌الاسلام مولازاده گفت: با فتح خرمشهر که با نیروی ایمان و توکل رزمندگان صورت گرفت افسانه شکست‌ناپذیری استکبار جهانی در هم شکست.

وی عزت، سربلندی و افتخار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی را مرهون جانفشانی‌های بزرگمردانی دانست که با بصیرت و از جان گذشتگی، گوش به فرمان رهبری از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه رزن تصریح کرد: سوم خرداد، داستان آزادگی و مقاومت یک ملت و از طرفی یادآور پایمردی بسیجیان، پاسداران، ‌ارتشیان و همه نیروهای مسلح کشور است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز این ملت هم از تجربیات جنگ بهره‌گیری می‌کند و هم آگاه‌تر،‌ آماده‌تر و به روزتر شده است، طبیعتا دشمنان انقلاب اسلامی نخواهند توانست کاری از پیش ببرند و ما امیدواریم که آنها روزی به خود بیایند./۲۰۳/۹۷۹/ب۱

ارسال نظرات