۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۵۰۰۸۲۱

برگزاری ۱۰ برنامه پرسمان دینی در حرم مطهر رضوی

سلسله برنامه پرسمان دینی اداره پاسخگویی به سوالات دینی تحت عنوان نشاط زندگی و نسیم معرفت در قالب سخنرانی و پرسش و پاسخ صمیمانه با حضور زائران حرم رضوی در زمینه های مختلف اجتماعی از ۹ اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان تابستان ادامه دارد.
پرسمان دینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سلسله برنامه پرسمان دینی اداره پاسخگویی به سوالات دینی تحت عنوان نشاط زندگی و نسیم معرفت در قالب سخنرانی و پرسش و پاسخ صمیمانه با حضور زائران حرم رضوی و با سخنرانی  اساتید مجرب در زمینه های مختلف اجتماعی از 9 اردیبهشت ماه همزمان با میلاد امام حسین(ع) در صحن جمهوری اسلامی آغاز و تا پایان تابستان ادامه دارد.

برنامه های پرسمان دینی در  روز های هفته به ترتیب شامل  شنبه‌ها، "طب المعصومین" با موضوع طب سنتی، یکشنبه‌ها "شمیم وحی" با موضوعات قرآنی، دوشنبه‌ها "خانواده رضوی" با موضوع تربیتی، اجتماعی و خانوادگی، سه شنبه‌ها " در محضر عالم آل محمد (ع)، با موضوع سیره‌ امام رضا (ع) و جمعه ها،‌ "به سوی ظهور" با موضوع مهدویت برگزار می شود و در روزهای مختلف هفته برنامه های گوناگونی پیش و پس از نماز مغرب و عشاء در صحن های جمهوری اسلامی و امام خمینی(ره) برگزار شد.

افزون بر این برنامه ها، پرسمان های ویژه ای با عنوان نسیم معرفت ویژه مناسبت ها دو ساعت پیش از نماز مغرب و عشاء در صحن جمهوری اسلامی برگزار شد؛ همچنین در طول ماه شعبان نیز  برنامه های نسیم معرفت، جلسات ویژه نسیم معرفت در صحن جمهوری اسلامی در هفته منتهی به انتخابات و در مدرسه پریزاد مجموعه پرسمان های سیاسی با موضوع  انتخابات برگزار شد.

گفتنی است؛ به علت حضور خانوادگی زائران در رواق امام خمینی(ره)، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه این هفته پس از اتمام مراسم بعد از نماز، برنامه خانواده رضوی با محوریت مباحث خانوادگی در این مکان برگزار شد.

از بیست و هفتم خردادماه سلسله نشست هایی با عنوان دین، نشاط، زندگی آغاز به کار کرده و فعالیت خود را در تمامی طول تابستان ادامه می‌دهد؛ این برنامه ها با توجه به جذابیت موضوعی، طبق آمار دوره های گذشته به لحاظ مخاطب با  استقبال چشمگیر زائران رو به رو شده و پیش بینی می شود امسال نیز مخاطب فراوانی را در حرم مطهر رضوی به خود جذب کند.

برنامه های دین، نشاط و زندگی هر روز قبل از نماز مغرب و عشاء در صحن جمهوری اسلامی برگزار شده و بیشتر موضوعات آن پیرامون مباحث اجتماعی، خانوادگی و تربیتی است که در تمامی برنامه ها مسابقاتی برگزار شده و به برگزیدگان به قید قرعه هدایای متبرک و نفیسی از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی  اهدا می شود./۲۰۳/۸۶۴/ب۱

ارسال نظرات