۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۰۰۸۸۵
امام جمعه بیرجند:

رییس جمهور منتخب به وعده هایش عمل کند

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دولت با ایجاد اشتغال مشکلات مردم را حل کند، گفت: رییس جمهور منتخب به وعده هایی که داده عمل کند و باید شعارها در کشور کنار گذاشته شود.
رضایی بیرجندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: مردم در انتخابات اخیر مشارکت خوبی داشتند و باری دیگر با حضور پررنگ خود حماسه ای را خلق کردند.

وی با بیان اینکه امروز زمان کار و اشتغال است و دولت باید با ایجاد اشتغال بسیاری از مشکلات مردم را حل کند، گفت: رییس جمهور منتخب به وعده هایی که داده عمل کند و باید شعارها در کشور کنار گذاشته شود.

امام جمعه بیرجند با اشاره به سند 2030، افزود: دشمن سعی دارد با سند 2030 فرزندان را به سمت فساد ببرد و آن ها را از اسلام دور کند که خوشبختانه جلوی این کار گرفته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد: دشمن برای اینکه هویت ما را تغییر بدهد شبانه روزی کار می کند از این رو باید هوشیار باشیم و جلوی توطئه های دشمنان را بگیریم.

امام جمعه بیرجند به ورود پیکر 130 شهید دفاع مقدس به کشور اشاره کرد و افزود: ما مدیون شهدا هستیم و نباید آن ها را فراموش کنیم، تلاش کنیم تا خون شهدا پایمال نشود.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه نزول قرآن است، در این ماه بهتر می توانیم طعم گرسنگی را بچشیم و به فکر محرومان باشیم.

وی افزود: باید از ماه مبارک رمضان به خوبی استفاده کنیم و این فرصت را مغتنم بشماریم، در ماه رمضان باید به سیستم گوارش بدن و تغذیه سالم و ساده توجه شود./201/880/ب1

ارسال نظرات