۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۰۰۸۹۷
امام جمعه خرم آباد:

آل سعود آرزوی حمله نظامی به ایران را به گور خواهد برد

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سفر ترامپ به عربستان، گفت: ترامپ در نخستین سفر خارجی می خواهد اجماع منطقه ای علیه ایران را برقرار کند اما آل سعود بداند حمله نظامی به ایران را به گور خواهد برد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: مشارکت 73 درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای از جلوه مردم سالاری دینی بود.

حضور مردم در صحنه های انقلاب بزرگ ترین پشتوانه برای نظام است

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات شکوه دیگری از عظمت نظام و مردم ایران را به رخ جهانیان کشید، افزود: این حضور بزرگترین پشتوانه برای نظام است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با درایت از مردم خواست که پای صندوقهای رأی بیایند، عنوان داشت: حضور مردم لبیک به ندای رهبری بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی از شاخه های مهم تقوا را تقوای سیاسی عنوان کرد و افزود: ضعف تقوای سیاسی از مهم ترین مشکلات جامعه است و اگر تقوای سیاسی وجود داشته باشد جامعه و مردم در سلامت خواهد بود.

وی عنوان کرد: مسؤولان حکومتی باید لباس تقوا برتن کرده و آنچه را که در دوران تبلیغات از کینه ها اتفاق افتاده به محبت تبدیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش برای رشد و پیشرفت اقتصادی کشور خواسته امروز مردم از رییس جمهور است.

وی در ادامه به سفر ترامپ به عربستان اشاره و عنوان کرد: این سفر به منظور اخاذی و منابع مالی آمریکا بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عربستان و آل سعود خیال می کنند با برقراری رابطه با آمریکا و خرید سلاح می توانند وضعشان را در منطقه ارتقا دهند، خاطرنشان کرد: بدون شک سلاح های خریداری شده علیه آل سعود استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آل سعود پول مردم عربستان را به جیب آمریکا داده و با آن اسلحه تهیه می کند، تصریح کرد: عربستان باید بداند اسلحه نمی تواند قدرت آنان را حفظ کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه ترامپ در نخستین سفر خارجی خود به عربستان رفته و می خواهد اجماع منطقه ای علیه ایران را برقرار کند، عنوان داشت: به آل سعود اعلام می کنیم حمله نظامی به ایران را به گور خواهند برد.

آل خلیفه با دستگیری شیخ عیسی قاسم جنایت بزرگی مرتکب شده است

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان اینکه آل خلیفه در بازداشت و دستگیری شیخ عیسی قاسم در بحرین جنایت بزرگی مرتکب شده است، گفت: هدف اصلی شیخ عیسی قاسم ثبات آرامش و حفظ کشور بحرین بوده و آل سعود این مسأله را تحمل نکرد و وحشیانه آن را دستگیر کرده است.

وی با اشاره به اینکه دستگیری عیسی قاسم موج خشم جهانیان را برافروخته است، افزود: جای تأسف است که مدعیان حقوق بشر در دنیا سکوت مرگباری را در این رابطه پیش گرفته اند./201/9459/ب1

ارسال نظرات