۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۰۱۰۴۸
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

توجه به اهداف شهدا دل‌ها را نورانی می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: توجه به اهداف شهدا، دل‌ها را نورانی و آدم‌ها را از دنیاپرستی بر حذر می‌دارد، چون آنها برای جلب رضای خداوند و مقابله با تهاجم دشمنانِ دین و کشور مبارزه کردند.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در یادواره شهدای روستای نیاق اظهار کرد: شهدا و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس برای جلب رضای خداوند و مقابله با تهاجم دشمنانِ دین و کشور مبارزه کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه در تمام مراحل زندگیِ شهدا، علامت زنده بودن به وضوح دیده می‌شود، اظهار کرد: شهدای ما دعوت شده حق بودند و همواره در مسیر تحقق فرامین الهی، از جمله امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر دغدغه داشتند و این مهم ویژگی انسان‌های زنده محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به ماندگاری اهداف شهدا خاطرنشان کرد: شهدا اهدافشان را در راستای اهداف اباعبدالله الحسین (ع) که فرمود من برای دنیا، مقام، شر و فساد قیام نکرده‌ام، بلکه برای اصلاح امور امت جدم بپا خواسته‌ام، قرار دادند و به همین خاطر ماندگاری پیدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان گفت: ما در دفاع مقدس شروع کننده جنگ نبودیم، بلکه در مقابل تهاجم وحشیانه بعثی‌های عراق ایستادیم و امروز هم اگر در سوریه و عراق با داعش و سایر گروه‌های تروریستی مبارزه نمی‌کردیم، باید در ایران با آن‌ها مبارزه می‌کردیم./873/۱۰۲/ب2

 

ارسال نظرات